معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: دیوار مهربانی در استان کرمانشاه در نقطه‌ای مناسب‌تر از شهر جانمایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: دیوار مهربانی در استان کرمانشاه در نقطه‌ای مناسب‌تر از شهر جانمایی خواهد شد و خیرین می‌توانند ادامه اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه خود را در این دیوار جدید پیگیری کنند
سیداحسان معراجی گفت: درپی اعتراض جمعی از اهالی مبنی بر اینکه وجود دیوار مهربانی در این منطقه باعث شلوغی، سد معبر و به نوعی مزاحمت برای آسایش آنها شده، درصددیم  این دیوار مهربانی را به مکان مناسب‌تری انتقال دهیم.

وی ادامه داد: برای جانمایی این دیوار در نقطه‌ای مناسب‌تر از شهر با بانیان اصلی این کار خیر که یک حرکت خودجوش مردمی بوده است، چند نقطه از شهر را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به زودی این دیوار مهربانی را با شرایط بسیار بهتر و مناسب‌تری در نقطه دیگری از شهر برپا خواهیم کرد.

معراجی تصریح کرد: یخچال مهربانی که در کنار دیوار مهربانی میدان رفعتیه قرار داشت را نیز فعلا به شهرداری انتقال داده‌ایم و به محض جانمایی مناسب برای این دیوار، یخچال مهربانی را نیز به همان مکان انتقال خواهیم داد.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: همچنین درصددیم که با همکاری و همراهی خیرین کرمانشاه که پیش‌تر اقدام به برپایی این دیوار مهربانی و یخچال مهربانی در میدان رفعتیه کرده بودند، یک روز در میان غذای گرم نیز در کنار دیوار جدید به نیازمندان عرضه شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.