تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی به منظور آماده سازی هرچه بهتر تیم، از سر گرفته شد .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای آمادگی هرچه بهتر این تیم در رقابت های لیگ و آسیا برگزار شد . 

تمرینات این تیم به مدت 5 روز تعطیل شده بود امروز از سرگرفته  شد. ریکاوری و مرور کارهای تاکتیکی از انجام تمرینات سرخ پوشان بود . 

 سرخابی ها در ترکیه 
تیم فوتبال تراکتور سازی در راستای تقویت تیمی و آماده سازی اردوی خود را در ترکیه و در شهر آنتالیا برپا می کند، براین اساس سرخ پوشان به مدت 10 روز در آن کشور می مانند. تیم گسترش فولاد هم از امروز به مدت 5 روز به همان شهر و کشور سفر می کنند . 

4 بازی در انتظار تراکتوری ها 
برنامه های منظمی به جهت استفاده از اردوی ترکیه در نظرگرفته شده است، در این کشور 4 بازی تدارکاتی با تیمهای مطرح برنامه ریزی شده است . قراراست سرخ پوشان با این تیمها در آنتالیا به میدان بروند .

خبری از دربی تدارکاتی سرخ ها نیست 
با توجه به حضور تیم های تراکتور و گسترش فولاد در آنتالیا و این احتمال که شاید سرخابی ها در یک بازی دست گرمی روبروی هم قرار بگیرند اما این دیدار برگزار نمی شود .

گفتنی است، دیدار هفته هفدهم لیگ برتر چندی پیش بین گسترش و تراکتور برگزار شد که با تساوی یک یک به پایان رسید و همشهری ها امتیازات را تقسیم کردند .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار