بیرجند ؛

پیوستن زوج شیمی دان خراسان جنوبی در فهرست سرآمدان علمی

زوج شیمی دان خراسان جنوبی با ارائه 3 مقاله به ISI، نامشان را در فهرست سرآمدان علمی ایران ثبت کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛  زوج شیمی دان خراسان جنوبی با ارائه 3 مقاله به ISI نامشان را در فهرست سرآمدان علمی ایران ثبت کردند.عبدالرضا رضایی فرد دارای دکتری شیمی معدنی و معصومه جعفرپور دارای دکتری شیمی آلی هستند. معاون پژوهشی دانشگاه بیرجند گفت : هر دو عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند با ارائه مقاله های علمی شان ، به فهرست سرآمدان علمی ایران پیوستند .بهدانی افزود: به استناد نامه فدراسیون سرآمدان علمی ایران نام این دو استاد شیمی دان دانشگاه بیرجند به دلیل تهیه 50 مقاله علمی و چاپ سه مقاله شان، در مجله برتر انجمن شیمی آمریکا و دو مجله شیمی سبز انجمن شیمی انگلستان، در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفت. 

وی گفت : دکترها عبدالرضا رضایی فرد و معصومه جعفرپور، با ارائه این مقاله ها ، موفق به دریافت گرنت پژوهشی و گرنت آزمایشگاهی از فدراسیون سرآمدان علمی ایران شدند .
بهدانی افزود : مقاله های چاپ شده این زوج شیمی دان در مجله های علمی آمریکا و انگلیس ، با موضوع کاربرد کاتالیزورها در شرایط سازگار با محیط زیست است .

فدراسیون سرآمدان علمی ایران از مجموعه های مرتبط با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که تابستان امسال آغاز به کار کرده است و تا کنون نام 82 نفر از افراد علمی کشور را به دلیل انجام فعالیتهای علمی ارزشمند و بین المللی در خود جای داده است .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: زوج ، علمی ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.