بیرجند ؛

92 درصد فرهنگیان کشور عضو صندوق ذخیره فرهنگیان

92 درصد فرهنگیان کشور عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بیرجند ؛ مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور امروز دفتر نمایندگی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خرسان جنوبی در بیرجند گفت : در خراسان جنوبی 99 درصد فرهنگیان عضو این صندوق هستند.

غندالی با اشاره به همکاری 22 شرکت اقتصادی با صندوق ذخیره فرهنگیان افزود : 12 طرح در بخش پتروشیمی، 6 طرح عمرانی ، یک طرح نیروگاهی و یک طرح صنعتی در کشور از جمله طرحهای اقتصادی است که با سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در حال اجراست .

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی هم گفت : 14 هزار و 700 فرهنگی به صورت رسمی و پیمانی در این استان مشغول به کارند که از این تعداد 14 هزار و 524 نفر عضو صندوق ذخیره فرهنگیانند. وی گفت: در انتخاب افراد برای فرصت های شغلی ایجاد شده در طرحهای اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان، فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند

لامعی هدف از راه اندازی صندوق ذخیره فرهنگیان را منزلت افزایی و رفع مشکلات اقتصادی معلمان دانست وافزود : ماهانه 300 میلیون تومان توسط فرهنگیان استان به این صندوق، واریز می شود.

وی همچنین از ساخت هتل 4 ستاره فرهنگیان در هفت طبقه در بیرجند خبرداد که غندالی برای تأمین هزینه های ساخت این هتل قول مساعد داد .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
چراصندوق سهام بازنشسته هاي مهر94رانمي دهد