مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شهادت آیت‌الله نمر سند مظلومیت شیعیان در عربستان است، گفت: این گونه اعمال باعث دگرگونی و ویرانی پایه‌های حکومت آل سعود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار ما محکوم کردن اقدام ظالمانه و غیر انسانی عمال سعودی در به شهادت رساندن شیخ نمر اظهار داشت: شیخ نمر در راه اعتلای فرهنگ غنی اسلامی و شیعی و حمایت از وحدت شیعه و سنی در عربستان به شهادت رسید.

وی افزود: شیخ نمر در افشا کردن ابعاد واقعی حکومت آل سعود و جنایت‌ها و خیانت‌های این خاندان لحظه‌ای از پا ننشست و ماهیت واقعی این قوم بی دین و ستمگر را به جهانیان معرفی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به برخی از سخنان شهید نمر گفت: حکومت وهابی آل سعود، هیچ فرقی با حکومت یزید (علیه اللعنه) ندارد.

وی با اشاره به خفقان شدید و ظالمانه حکام آل سعود ابراز داشت: این اعدام‌ها و کشتارها، نمی‌تواند حس آزادیخواهی و رهایی را از ملت عربستان بگیرد.

قربانی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله نمرسند مظلومیت شیعیان در عربستان است، خاطرنشان کرد: این گونه اعمال باعث دگرگونی و ویرانی پایه‌های حکومت آل سعود خواهد شد و این یک وعده الهی است.

انتهای پیام/ز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: همدان ، آل سعود ، شیخ نمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.