کرمان؛

وجود 46 شهردار محله در کرمان

شهردار کرمان گفت: 46 شهردار محله در کرمان وجود دارد که با مسائل اجتماعی و خدماتی در ارتباط هستند که در حال حاضر نیز بحث‌های سلامت و فرهنگی را پیگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با شهردار کرمان آمادگی جمعیت هلال احمر برای آموزش‌های امدادی به شهردار محله‌ها تشریح شد و شهردار کرمان آموزش‌های امدادی در محله‌های حاشیه‌نشین شهر را ضروری خواند.

علی‌گنج کریمی در دیدار با شهردار کرمان تعامل بین شهردار و هلال‌احمر را به سود مردم عنوان کرد و گفت: به هر اندازه همدلی و همرایی جمعیت هلال احمر با شهرداری بیشتر باشد آماده‌سازی مردم در زمان حوادث احتمالی تأثیر بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع حوادث بهترین یاری‌گر و امدادگر مردم محله هستند، بیان کرد: طرح آموزش‌های امدادی در محله‌ها در حال انجام است و همچنین در ایام محرم و صفر آموزش‌های امدادی به هیئت‌های مذهبی و تکایا داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به شناسایی و منطقه‌بندی شهرکرمان در زمان حادثه اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر آمادگی آموزش‌های امدادی را به شهردار محله‌ها دارد.

علی بابایی شهردار کرمان نیز در این دیدار، با بیان اینکه شهرداری عضو کوچکی از حوزه هلال احمر است، گفت: هلال احمر مجموعه‌ای است که با نیت‌های خیرخواهانه کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر اتفاقی رخ دهد؛ حاشیه‌نشینی شهر اولین گروهی استکه به دلیل ساخت و سازهای نامناسب در معرض خطر قرار دارند، تصریح کرد: ضرورت دارد که آموزش‌های امدادی در این محله‌ها ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه شهرداری و هلال احمر می‌توانند دو بازوی فکری و کمک‌رسان برای یکدیگر باشند، گفت: تعامل شهرداری و جمعیت هلال احمر می‌تواند در امدادرسانی سریع‌ و به موقع در زمان وقوع حوادث تاثیرگذار باشد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: شهردار ، محله ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.