فرماندار شهرستان نمین گفت: با توجه به میزان گندم تولیدی در شهرستان نمین ضروری است تا ظرفیت تولید و ذخیره‌سازی گندم در سیلوی نمین افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی‌پور در بازدید ازسیلوی شرکت آرتا گندم سبلان نمین اظهار داشت: این سیلو امسال 30 هزار تن گندم را ذخیره‌سازی کرده و نقش و تاثیر بسزایی در ذخیره‌سازی گندم تولیدشده در شهرستان دارد.

وی با اشاره به میزان تولید گندم در شهرستان نمین بیان کرد: با توجه به این امر ضروری است تا ظرفیت تولید و ذخیره‌سازی گندم این سیلو توسعه و گسترش یابد و انتظار می‌رود که مسئولان و متولیان امر در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان نمین گفت: با توجه به امکانات موجود، این سیلو در حال حاضر روزانه ظرفیت پذیرش 1 هزار و 200 تا 1 هزار و 500 تن گندم را دارد و با افزایش ظرفیت این سیلو می‌توان در امر ذخیره‌سازی گندم دغدغه‌ها را برطرف کرد.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فاز تکمیلی این طرح نیز انجام شده، در صورت توجه مسئولان در تامین تسهیلات ویژه بنابر گفته‌های مسئول این سیلو ظرفیت سییلوی ذخیره گندم تا دو برابر افزایش خواهد یافت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.