انفجار در یک منزل مسکونی در سمنان 4 عضو این خانواده را دچار سوختگی شدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر عامل آتش نشانی سمنان گفت: نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهدا موجب بروز انفجار و آتش سوزی در این واحد مسکونی و سوختگی شدید 4 عضو این خانواده شد. 

اسمعیل پوردر گفتگو با پایگاه خبری 125 در خصوص این حادثه افزود: شب گذشته ساعت 22.30 دقیقه یک مورد انفجار منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله مامورین ایستگاه شماره 2 به محل اعزام شدند.

وی در تشریح حادثه خیابان شهدا اظهار داشت: طبق مشاهدات اولیه علت حریق استفاده غیر اصولی از وسایل گازسوز( اجاق تک شعله ) در منزل و نشت گاز از آن بوده که پس از رسیدن گاز به شعله بخاری انفجاری مهیب رخ داده و به دنبال آن ، آتش اسباب و اثاثیه منزل و درب ها را فراگرفته است.

بر اساس گزارشات، آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و به سرعت عملیات اطفاء را شروع کرده و همزمان مصدومان را که دچار سوختگی شدیدی بودند از میان شعله های های آتش بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس دادند .  

وی یادآور شد: متاسفانه هر 4 نفر اعضاء خانواده دچار سوختگی شده که 2نفر از این افراد به علت شدت سوختگی به شهرستان ساری اعزام شدند و خسارات فراوانی به منزل آنها وارد شده است.

اسماعیل پور از همشهریان خواست تا در هنگام استفاده از وسایل گاز سوز مخصوصا در فصل زمستان نکات ایمنی را رعایت کنند تا جان خود و دیگران را تهدید نکنند .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: انفجار ، گاز ، منزل ، مسکونی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.