استاندار کرمانشاه از اجرای دو طرح اقتصادی در استان توسط شرکت سرمایه‌گذاری شاهد خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه؛استاندار کرمانشاه از اجرای دو طرح اقتصادی در استان توسط شرکت سرمایه‌گذاری شاهد خبر داد.

اسدالله رازانی در جلسه‌ ای با اعضای هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری شاهد، اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری شاهد، اجرای دو طرح در استان کرمانشاه را برعهده گرفته است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها اجرای طرح دو هزار هکتاری کشاورزی در منطقه سومار برای طرح چند منظوره صنایع تکمیلی، تبدیلی و باغات است که این طرح با استفاده از سامانه گرمسیری اجرا خواهد شد.

رازانی تصریح کرد: همچنین با توجه به ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان و ورود کامیون های عراقی به داخل کشور که منجر به مشکلات ترافیکی می‌شود، این شرکت در نظر دارد یک مخزن سوخت 20 هزار تنی را در پرویزخان احداث کند که دیگر حمل سوخت به داخل کشور از طریق کامیون‌های ایرانی صورت گیرد .

وی اضافه کرد: از برنامه‌ها و طرح‌هایی که منجر به اشتغال و سرمایه گذاری در استان شود، حمایت می‌کنیم.
 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد در این نشست گفت: توافقات اولیه برای اجرای این دو طرح بزرگ در استان انجام شده که با جدیت به دنبال اجرایی کردن این طرح‌ها خواهیم بود.

قبادی اظهار داشت: حجم سرمایه گذاری در اجرای طرح کشاورزی در منطقه سومار 30 میلیارد تومان بوده و  در اجرای این طرح علاوه بر صنایع تبدیلی و تکمیلی، به دنبال اجرای طرح ماهیان گرمابی و سرمابی و گلخانه‌ای نیز هستیم.

وی افزود: اجرای طرح کشاورزی در منطقه سومار 400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد و اجرای آن تا پایان سال شروع خواهد شد.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.