رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در اروپا از امروز با برگزاری سه دیدار در کشور آلمان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در اروپا با حضور 8 تیم از امشب در شهر برلین آلمان آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات برای رسیدن به المپیک ریو 2016 ، در دو گروه چهار تیمی با هم رقابت‌ خواهند کرد.

تیم‌های آلمان، فرانسه، فنلاند، بلغارستان، بلژیک، لهستان، روسیه و صربستان هشت تیم حاضر در این مسابقات هستند. رقابت‌هایی که قهرمان آن مستقیما راهی المپیک  2016 خواهد شد و تیم‌های دوم و سوم آن راهی مسابقات انتخابی المپیک ژاپن خواهند شد تا بار دیگر شانس خود را برای المپیکی شدن این بار در رقابت با تیم‌هایی از قاره‌های دیگر امتحان کنند.

در این دوره از رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 تیم‌های آلمان، لهستان، صربستان و بلژیک در گروه نخست (A)‌ قرار گرفته‌اند و تیم های فرانسه، روسیه، بلغارستان و فنلاند تیم‌های گروه دوم (B) را تشکیل می‌دهند.

در روز نخست این رقابت‌ها در مجموع سه دیدار برگزار خواهد شد که تیم‌ها در دو دیدار از گروه A و یک دیدار از گروه B  به مصاف هم خواهند رفت.

در نخستین دیدار از روز نخست این مسابقات از ساعت 15 به وقت محلی و 17:30 به وقت تهران تیم‌های فنلاند و روسیه از گروه دوم این رقابت‌ها با هم دیدار خواهند کرد.

در دومین دیدار امروز از ساعت 18 به وقت محلی و ساعت 20:30 به وقت تهران از گروه نخست این رقابت‌ها تیم میزبان به مصاف بلژیک خواهد رفت و سومین و آخرین دیدار روز اول این رقابت‌ها را هم دو تیم لهستان و صربستان مقابل هم برگزار می‌کنند. دیداری که ساعت 20:30 به وقت برلین و 23 به وقت تهران برگزار می‌شود. تمامی رقابت‌های روز نخست انتخابی المپیک اروپا در سالن «مکس اشملینگ» شهر برلین برگزار خواهد شد.

**برنامه روز نخست انتخابی المپیک اروپا به شرح زیر است:

ساعت 17:30
فنلاند – روسیه

ساعت 20:30
آلمان – بلژیک

ساعت 23
صربستان - لهستان

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا  2016 از پنجم تا دهم ژانویه (15 تا 20 دی)‌ به میزبانی شهر برلین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.