تجدید نظر در میزان دریافتی نمایندگان باعث انگیزه بیشتربرای ماندگاری نمایندگان حقوقی در دستگاهای اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ استاندار خراسان جنوبی درنشست شورای هماهنگی نمایندگان حقوقی گفت: مشاورين حقوقی دستگاهای اجرايی که دفاع ازحقوق بيت المال رابرعهده دارند بايد انگيزه ، دقت، سعه صدر را داشته باشد .

معاون قضايی استان نیز در این نشست گفت:نمايندگان حقوقی بايد هم از لحاظ دريافتی و هم از نظر ظرفيت کاری مورد توجه قرار بگيرند تا انگيزه کافی برای دفاع به موقع و بادقت از بيت المال را داشته باشد.

داريوش خاطرنشان کرد:مهمترين چالش های نمايندگان حقوقی در دستگاه های حقوقی را به دليل ضعيف بودن بدنه حقوقی ادارات و نهادهای دولتی، تکثر قوانين وتکثر وظايف و اختيارات حوزه های مختلف هر سازمان بيان کرد.

وی اظهار کرد:احاطه کامل و جامع افراد متخصص حقوق وجود ندارد به همين دليل هر فرد بروزرسانی مسايلی که با آن در ارتباط است و افزايش علمی در زمينه کاری خود اين کمبود را جبران کند.

وی افزود: اين نشست ها موجب تقويت تعامل و ارتباط بين دستگاه های قضايی و اجرايی می شود و روبه رويی با مسايل حقوقی و آگاهی از دغدقه های موجود در دستگاه های قضايی و ارايه راه کارها و تبيين آنها بسيار موثر است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.