قطار پرهیجان لیگ برتر فوتسال به ایستگاه ماقبل پایانی خود رسیده و تیمهای بالا و پایین جدول در تلاش برای بدست اوردن اخرین امتیازات هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته ماقبل پایانی لیگ برتر به صورت همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می شود و سه تیم برای قهرمانی و چند تیم برای بقا می جنگند. در ادامه به بررسی شرایط تیمها در این هفته می پردازیم.

یاسین پیشرو قم- مس سونگون ورزقان

در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان میهمان یاسین پیشرو قم است. قمی ها پس از کسب چند نتیجه خوب در هفته های گذشته به نظر اماده می آیند و تیمهای مدعی پایین تر از مس را امیدوار نگه داشته اند تا با متوقف کردن مس به قهرمانی نزدیک شوند. اما شاگردان افضلی در تیم مس هم به خوبی بر اهمیت این برد در قهرمانی خود واقفند و می دانند برای رسیدن به جام باید در این دیدار سخت برنده باشند. شاید بتوان گفت زمین لغزان و سر ورزشگاه شهید حیدریان قم و بی تحربه بودن بازیکنان کلیدی و برزیلی مس در این زمین مهمترین چالش سونگونی ها در این دیدار است. اگر نماینده تبریز در این دیدار به برتری برسد گام بلندی برای قهرمانی برداشته است اما عدم پیروزی در این دیدار به احتمال فراوان قضیه قهرمانی این تیم را به کلی منتفی می کند. 

تاسیسات دریایی تهران - شهروند ساری 

دومین دیدار بسیار حساس هفته در تالار هندبال برگزار می شود . در این دیدار تیم رده دومی تاسیسات برای حفظ امیدش به قهرمانی در هفته پایانی محکوم به برد است و با توجه به هم امتیازی با گیتی پسند به کسب سه امتیاز با تفاضل بالا می اندیشد. اما زمانی که بدانیم تیم حریف تاسیسات یعنی شهروند ساری هم برای بقا نیازمند سه امتیاز بوده و چیزی برای از دست دادن ندارد. بی پروایی و تجربه خوب بازیکنان شهروند در این دیدارکار تاسیساتی ها را دشوار می کند. این بازی می تواند حکم قهرمانی تاسیسات یا لیگ برتری بودن شهروند را باطل کند .

دبیری تبریز - گیتی پسند اصفهان

دیگر مدعیان قهرمانی هم در هفته بیست و پنجم به مصاف هم می روند. در این هفته تیم کم امید دبیری که فقط روی کاغذ در شرایط نزدیک به محال امیدوار به قهرمانی است میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است که با کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم توانسته به دو امتیازی صدر برسد. گیتی پسندی ها اما در این دیدار کار بسیار دشواری برای برتری دارند و حتی در صورت برتری احتمالی هم قهرمانیشان منوط به از دست رفتن امتیاز برای مس و توسیسات در این دو هفته است. 

میثاق تهران - فردوسی مشهد 
 
تیم انتهای جدولی فردوسی اخرین شانسش برای بقا را در تهران جستجو می کند. مشهدی باید در این هفته با میثاقی دیدار کنند که با خوراکچی شرایطی بهتر از فردوسی نداشته و اگر امتیازات نیم فصل اول این تیم نبود چه بسا جایگزین فردوسی در انتهای حدول بود. این نکته مشهدی ها را به کسب امتیاز امیدوار می کند هر چند کسی امتیاز در خانه میثاق تحت هر شرایطی دشوار خواهد بود. فردوسی باید هر دو بازی اینده خود را ببرد و منتظر باخت شهروند بماند تا سال اینده هم شاهد حضورش در لیگ برتر باشیم.

فرش آرای مشهد - آذرخش بندر عباس

فرش ارا دیگر گزینه ی سقوط لیگ در این هفته میزبان اذرخش است. فرشی ها در نیم فصل دوم در بیشتر دیدارهای خانگی خود برنده بودند و با برتری در این دیدار می توانند به صورت کامل با سقوط خداحافظی کنند. اما در طرف مقابل اذرخشی ها هم نشان داده اند به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند تا بازی جذاب و جالب شود. 

حفاری اهواز - مقاومت البرز 

در اخرین دیدار این هفته هم که خارج از رقابت برای بقا و قهرمانی است تیم های حفاری و مقاومت برای صعود در جدول پیکار می کنند.

منصوری قرچک در هفته بیست و پنجم استراحت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار