رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: از باخت تیم ملی واترپلو در برابر ژاپن شوکه شدم، توقع دریافت این همه گل را نداشتیم.

رضوانی: از باخت در برابر ژاپن شوکه شدم
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره مسابقات واترپلوی انتخابی المپیک در فوژان چین به خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من صادقانه و به عنوان یک کارشناس به این مسابقات نگاه می‌کنم با اختلاف بسیار زیادی از ژاپن باختیم که خود من نیز از تعداد بالای  گل‌های دریافتی از ژاپن شوکه شدم اما فردای آن روز تیم مقابل عربستان صعودی متحول حاضر شد و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیم ملی واترپلوی ایران با ساختار اصولی بازی می‌کند این بازی اصولی نتیجه ساعت‌ها تحلیل بازی‌های دیگر کشورها است. داوران بین‌المللی کره‌ای و یونانی در حین برگزاری مسابقات در چین به دلیل انتخاب راهی که برای ارتقای واترپلو پیش گرفته‌ایم تبریک گفتند حتی سرمربی تیم ملی قزاقستان اذعان کرد تیم ایران تیمی است که در ادامه راه می‌توان به آن اعتماد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ایران در مصاف با رقیبانش با فاصله‌های عجیب و غریبی شکست می‌خورد تصریح کرد: تعداد زیاد گل‌ها در واترپلو امری عادی است به غیر از دو بازیکن تیم ملی بقیه برای اولین بار بود که در برابر چین و ژاپن بازی می‌کردند. همچنین ایران از سال 1995 در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکرده بود خود ما هم می‌دانستیم مقامی جز چهارمی کسب نخواهیم کرد اما تقسیم برای شرکت در این رقابت‌ها تصمیمی براساس علم بود.

رضوانی در واکنش به گفته برخی بازیکنان که ادعا می‌کنند چیریچ عصبی است و تمریناتش  در حد تیم ملی ایران نیست اظهار کرد: الکساندر چیریچ در کارنامه ورزشی خود دو مدال المپیک دارد در سال 2005 به عنوان کامل‌ترین واترپلوئیست جهان شناخته شد. بسیار خوشحال هستم که او هدایت تیم واترپلو را به عهده گرفته است می‌دانم که کار بلد است و با انگیزه کارش را پیش می‌برد او عصبی نیست بلکه در تمرینات بسیار جدی است و در خارج از زمین رفتار دوستانه‌ای دارد.اما اگر بازیکنان به این  موضوع گله‌ای دارند حتما پیگیری خواهم کرد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو افزود: تعهدی می‌دهم این تیم در سه،چهار سال آینده به موفقیت‌های فراوانی دست خواهد یافت. دیکته نانوشته غلط ندارد قصد داریم در مسابقات مختلفی شرکت کنیم تا بتوانیم وضعیت را ارزیابی کنیم. هدف بعدی ما شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی و حضور در لیگ جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت معین برای حضور مربیان داخلی در تیم‌های ملی وجود دارد. درهای فدراسیون به روی همه باز است تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات به پیشرفت ورزش کمک کنند. امیدوارم روزی فرا رسد که واترپلوی ایران به جایگاه اصلی‌اش برسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار