رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلای کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کتاب دفاع شفاهی در کشور به چاپ می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهمن کشاورز در همایش وکلا در اردبیل اظهار داشت: مقدمات چاپ کتاب دفاع شفاهی در دادگاه، توسط وکلای فرهیخته کشور فراهم شده و با چاپ این کتاب مطالب آموزشی در اختیار وکلای جوان قرار می‌گیرد تا بتوانند در حیطه کاری خود از این کتاب استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اساسی برای وکلا گزراندن آموزش‌ها و دوره های تخصصی و کسب تجربه است، گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی مختلفی برای وکلا برگزار می‌شود تا شاهد تربیت وکلای باتجربه و حاذق در کشور باشیم.

رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلای کشور بیان کرد: وکلای جوان کشور باید خود را با سیستم‌های جدید حقوقی در سراسر دنیا تطبیق دهند چراکه در این زمینه رقابت بسیار سختی پیش بینی شده و وکلا باید برای این امر آمادگی کاملی داشته باشند.

کشاورز افزود: در حال حاضر دفاع شفاهی در برخی از دادگاه‌های عمومی، حقوقی و کیفری استفاده می‌شود که نیاز است وکلا با اشراف بر این نوع دفاه در راستای عملکرد مناسب حقوقی از موکلین خود باشند.

وی تصریح کرد: اتحادیه کانون وکلای کشور با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد تربیت و آموزش وکلای مجرب و کاردان است تا بتوانیم شاهد عملکرد مطلوب وکلا و رضایتمندی موکلین و مراجعه کنندگان به دفاتر وکلا باشیم.

رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلای کشور گفت: آموزش وکلا در راستای ارائه خدمات حقوقی به مردم، می‌تواند زمینه‌ساز اعتماد شهروندان نسبت به عملکرد و دفاع وکلا از حقوق مراجعه کنندگان را افزایش دهد که در این راستا در حال حاضر اقدامات مناسب در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، چاپ ، کتاب ، دفاع ، شفاهی ، وکلا ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.