طلاب، روحانیون و اقشار مختلف اردبیل با برپایی تجمع اعتراضی اعدام آیت الله نمرباقرالنمر توسط حکام عربستان سعودی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اردبیل؛ در این تجمع که اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی حضور داشتند تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از این اقدام عربستان سعودی اعلام انزجار کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این آیین گفت: شهادت عالم وارسته شیعه شیخ نمر باقر النمر نشانه ضعف و ترس حکومت آل سعود از خیزش مردمی در این کشور است.

حجت الاسلام فیاضی افزود: حکومت مستبد آل سعود نفس های آخر را می کشد و شیخ نمر را به شهادت رساند تا شاهد ظهور سید حسن نصرالله دیگر در خاک عربستان نباشد چون عرضه مقابله با جریان اسلام ناب را ندارد.

وی با اشاره به این که شیخ نمر متعلق به جهان اسلام است بیان کرد: امروز در شهادت مظلومانه این مجاهد نستوه، عالم تشییع و تسنن عزدار و داغدار است چون این روحانی مبارز لحظه به لحظه عمر خود را صرف دفاع از ارزشهای الهی کرد.

حجت الاسلام فیاضی گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند چون امروز دشمنان اسلام با نام اسلام و به دست عده ای سحطی نگر در پی از بین بردن آبروی اسلام هستند.

وی افزود: وهابیت یهودی است و نسبتی با اسلام و اندیشه های اسلامی ندارد بلکه افکار وهابیت وارداتی است.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: اردبیل ، تجمع ، روحانیون ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.