یاسوج ؛

امکان افزایش تولیدات کشاورزی به یک میلیون تُن فراهم شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:درحال حاضر650 هزارتُن انواع محصولات کشاورزی دراین استان تولید می‌شودگفت:امکان افزایش این میزان تولیدات به یک میلیون تُن در یک برنامه سه ساله فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جعفر گوهرگانی افزود : کشاورزی در این استان با شروع به کار دولت تدبیر امید و با درایت و حمایت استاندار روی غلتک افتاده و دارای برنامه شده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدای مسئولیت برنامه‌ای چهار ساله را در 27 شاخص مهم  و با پایه سال 92، تدوین کردیم که یک سال بعد از آن در عمده این شاخص‌ها، حتی فراتر از برنامه گام برداشتیم.

متولی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، تحقق برنامه و رسیدن به مرز تولید یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در سال را طی یک برنامه 2 تا سه سال، موجب خودکفایی کامل و صادرات بخشی از این تولیدات به خارج از استان و خارج از کشور دانست.

وی با بیان اینکه در چند شاخص این برنامه چهار ساله نیز کاستی‌هایی داریم، اضافه کرد: امیدواریم در چند سال باقیمانده از برنامه چهار ساله بتوانیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

گوهرگانی تصریح کرد: با حمایت‌های استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کارهای بسیار خوبی در این استان شروع شده که به عنوان مثال عملکرد این سازمان در شاخص تبدیل اراضی دیم به آبی و اجرای شیوه‌های نوین آبیاری در کشور شاخص است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.