رئیس فدراسیون بسکتبال ایران از صدور کارنامه تحصیلی برای ارسلان کاظمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ابراز شگفتی کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مشحون صبح امروز به رادیو ورزش گفت: پیش از این هم اعلام کردیم اگر مدارک قانونی و قابل پذیرش باشد، کارت بازی ارسلان کاظمی صادر خواهد شد. با وجود مصاحبه‌ها و حواشی که در چند روز گذشته ایجاد شده، هنوز مدارک کامل به فدراسیون نداده است. ما دیروز درباره وضعیت خدمت سربازی کاظمی از اداره نظام وظیفه هم استعلام گرفتیم.

مشحون ادامه داد: مدارک کاظمی تا آخر وقت اداری دیروز به فدراسیون نرسید. متاسفانه عده‌ای ذی‌ نفعند و حاشیه‌سازی می‌کنند ولی  ما مشکلی با هیچ بازیکنی نداریم و سوپر لیگ بهترین فرصت است تا تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با اشاره آخرین وضعیت صدور کارت بازی ارسلان کاظمی توضیح داد: درباره این مسآله 2 موضوع وجود دارد. نخست اینکه بازیکنان سهمیه ملی تا ۳۱ مردادماه که قهرمانان ملی باید وضعیت خود را مشخص می‌کردند اما کاظمی آن زمان ایران نبود و کاری هم درباره این موضوع نکرد. او از خرداد سال گذشته تا ۱۰ روز پیش خارج از ایران بوده و نمی‌دانم دانشگاه آزاد اهواز بر چه اساس برای او کارنامه تحصیلی صادر کرده است. به هر حال با باران چشمه تماس گرفتم و از سازمان نظامی وظیفه پیگیر وضعیت سربازی کاظمی هستیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار