در نشست هم اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی هلال احمر استان یزد بر مشارکت جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه تاکیید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان یزد ، بر مشارکت جوانان در فعالیت‌های بشردوستانهتاکیید کردوگفت :دانشگاهها می توانند نقش بسیار عمده ای در تحولات مثبت اجتماعی داشته باشند.

حجت الاسلام اخوان تاکید کرد دانشجویان می توانند در فعالیتهای بشردوستانه در سطح جامعه پیشتاز باشند.


همچنین پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمرجوانان داوطلب را سرمایه های جمعیت هلال احمر دانست که بدون حضور آنان، فعالیت این نهاد داوطلب محور ممکن نخواهد بود.


 وی کانونهای دانشجویی را یکی از مهمترین کانونهای جمعیت هلال احمر عنوان کرد که در صورت فعالیت مناسب آن،برکات زیادی در زمان حال و آینده نصیب کشور خواهد شد.


پارسائیان مشارکت حداکثری دبیران و اعضای کانونها در انتخابات پیش رو را مهم تلقی کرد و جانبداری از افراد و احزاب در لباس مقدس هلال احمر ممنوع است ولی حضور و مشارکت در انتخابات و همکاری با نهادهای برگزارکننده انتخابات طبق قانون از جمله وظایف همه می باشد.


وی  دبیران کانونهای دانشجویی را به شناسایی مشکلات و آسیبهایی محیط خود فراخواند وعنوان کرد از جمله وظایف هلال احمر "نجات جانها، تغییر نگرشها" می باشد که بر این اساس جوانان هلال احمری بایستی ببینند کدام مشکل و آسیب بر زمین مانده وجود دارد که قفل آن بدست توانمند جوانان باز شود.


وی اعتیاد، آسیبهای فضای مجازی، تغییرات اقلیمی را از جمله مهمترین مشکلات پیش رو عنوان کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.