هنوز دها تن از مسافران ، همچنان در برف و کولاک گردنه برهان در جاده مهاباد ، بوکان گرفتار و منتظر کمک مسئولان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از مهاباد ; دهها تن از مسافران که از روز پنجشنبه هفته ی قبل ، پس از بارش برف سنگین، به علت مسدود بودن جاده و کولاک ، در یک قهوه خانه ی جاده ای در گردنه برهان در محور مهاباد - بوکان اسکان داده شده بودند ، همچنان چشم انتظار کمک مسئولان و امدادگران هلال احمر برای رساندن آذوقه ، وسائل گرمایشی و سوخت به این قهوه خانه هستند.

بگفته ی یکی از مسافران گرفتار که ساعتی قبل ، توانست با باشگاه خبرنگاران مهاباد ، تماس تلفنی برقرار کند ، در بین مسافران گرفتار اسکان داده شده در این قهوه خانه ی جاده ای ، زنان میانسال و کودکانی حتی در سنین یک تا سه ساله نیز وجود دارد.

سیامند محمودی صاحب قهوه خانه نیز اظهار داشت : قطعی برق ، نبود مواد خوراکی و سرمای شدید همچنان جان مسافران را تهدید میکند.

این مسافران عاجزانه از مسوولان میخواهند هرچه سریعتر به یاری آنان بشتابند.

بارش برف سنگین و کولاک که از روز چهارشنبه ی هفته گذشته در شهرستان مهاباد ومناطق جنوبی استان آذربایجانغربی آغاز شد، در دو روز گذشته به حدی شدت گرفته است که علیرغم اعزام خودروهای سنگین راه و شهرسازی ، امدادگران هلال احمر و حتی کوهنوردانی از شهرستان برای امداد و کمک رسانی به مسافران گرفتار و مانده در جاده ، همچنان مسیر بازگشایی نشده است.

گردنه قره بلاغ در جاده برهان،مسیر مهاباد– بوکان و گردنه ی زمزیران سردشت،پس از بارش برف اخیر و کولاک شدید ، باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای مسافران گرفتار و مانده در برف و کولاک شده و در برخی موارد ؛ آنان را در موقعیت بحرانی قرار داده است.

 

 انتهای پیام/پ

 

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.