دبیر فدراسیون کبدی ایران گفت: تیم ملی کبدی ایران بدون سالن اختصاصی تمرین می‌کند.

عباس خواجه اورسجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مسابقات لیگ دسته یک گفت: لیگ دسته یک در بخش آقایان و خانم‌ها اواخر بهمن و اوایل اسفند برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه 15 رویداد ورزشی در سال جاری برگزار شده است ادامه داد: رویداد‌های ورزشی کبدی در لیگ آقایان و لیگ بانوان، جوانان و آموزشگاه‌های کشور برگزار شده است و 6 جشنواره همگانی مربوط به آقایان و 6 جشنواره مربوط به خانم‌ها است که 4 تا از جشنواره‌ها در 4 منطقه برگزار شده است و در 2 منطقه دیگر هم در منطقه گلستان و در منطقه سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود.
 
اورسجی درباره اردوهای تیم ملی افزود: اردوهای تیم ملی آغاز شده که اولین اردوی تیم ملی ساحلی در تهران 25 آذر تا 5 دی برای اعزام به مسابقات 2016 ویتنام برگزار شد.
 
همچنین تا پایان سال هم 4 اردو خواهد بود که دومین اردو در استان گلستان برگزار خواهد شد.
 
وی درباره لیگ حرفه‌ای پرو کبدی هندوستان ادامه داد: فدراسیون سعی کرده از بیشتر بازیکنان ایرانی در این لیگ دعوت شود که البته خود لیگ حرفه‌ای پرو کبدی هندوستان بازیکنانی را که می‌خواهند دعوت می‌کنند.
 
اورسجی درباره مهم‌ترین مشکل کبدی افزود: اگر بحث مدیریتی سازمان را در نظر بگیریم بزرگترین مسئله‌ای که ضعف و تهدید بزرگی محسوب می‌شود و کبدی با آن روبه روست نداشتن سالن اختصاصی است و یک سری راهکارهایی برای آن وجود دارد و البته مراکز استان‌های مهم مثل استان‌های گلستان، کرمانشاه، کردستان و همدان، خانه کبدی دارند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار