دبیر هیئت هندبال کیش گفت: اردوی ملی‌پوشان هندبال به مدت 5 روز در جزیره کیش برگزار می‌شود.

اردو اروپایی هندبالیست‌ها در ایستگاه پایانی به جزیره کیش می‌رسدحسین هزاردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: تیم ملی هندبال کشورمان پس از بازگشت از تورنمنت و اردوهای بین‌المللی از لهستان و آلمان، به علت نزدیک بودن شرایط جوی آب‌و‌هوایی به بحرین  طی روزهای 17 تا 22 دی در جزیره کیش اردو می‌زنند.

وی افزود: تمامی هماهنگی‌های  به منظور آسایش و رفاه حال ملی‌پوشان انجام شده و آنها در فضایی مناسب از سالن تمرین بدنسازی، استخر، به تمرینات توپی و تاکتیکی می‌پردازند.

هزاردستان در خصوص هندبال جزیره کیش گفت: باروی کارآمدن رئیس جدید فدراسیون هندبال مهدوی یکی از مدیران خوب سازمان رئیس هیئت جزیره کیش شده است با وجود این مسئولان هندبال جزیره رونق یافته و تیم‌هایی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد.

وی در ادامه افزود: ورود به جزیره کیش برای تیم‌های اروپایی آزاد است و بدون روادید صورت می‌‌گیرد. بنابراین تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی 5 زمین ساحلی بین‌المللی که یکی از این زمین‌ها مختص هندبال است مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی برگزار نمائیم.

 امیدوارم به زودی شاهد پیشرفت هندبال در سراسر کشور به خصوص جزیره کیش باشیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سلام دوستان امیدوارم هندبال .زمینه بالایی در بین المللی شدن نامش و بازی مردان غیور ایران و همچنین بانوان خوش غیرت میهن مان ایران همیشه خوش بدرخشد
و پایدار بماند ..از آقای هزار دستان هم کمال تشکر داریم که باتمام توانایی خود این چنین هندبال ایران را بر سفره ی جزیره کیش راهیابی کردند
موفقیت تمامی شما آرزوی ماهندبالیست هاست.
آخرین اخبار