ملی‌پوشان هندبال در حالی از گفت‌و‌گو با اصحاب رسانه سرباز می‌زنند که هنوز دلیل قاطعی برای این سکوت اعلام نشده است.

آیا هندبالی‌ها ممنوع‌المصاحبه‌اند؟
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از بازگشت تیم ملی هندبال کشورمان از مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 قطر و سبک عنوان نایب قهرمانی، مل‌پوشان به استراحت پرداختند.

عرفان اسماعیلاجیج سرمربی تیم ملی کشورمان به همراه تیم به کشور بازنگشت و برای رسیدگی به کارهای عقب افتاده خود به کشورش سفر کرد.

طی این مدت تعدادی از ملی‌پوشان در باشگاه‌های خود به ادامه مسابقات لیگ برتر پرداختند به علت خط خوردن تعدادی از هندبالیست‌های کشورمان، سرمربی تیم ملی کشورمان اعلام کرد تا پایان این دوره لیگ مصاحبه نمی‌کند، چرا که حرف و سخن‌چینی‌ها باعث لطمه به روحیه بازیکنان زیر سوال رفتن باشگاه‌ها و تیم‌های لیگ برتر می‌شود.

پس از این مدت عرفان در جلسه‌ای مطبوعاتی کم‌و‌بیش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که جواب‌ها به زعم اصحاب رسانه در مورد سوالات کفایت نمی‌کرد.

در اوایل دی‌ماه ملی‌پوشان چند روزی در تهران اردو زده و پس از آن برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه عازم کشور لهستان شدند و در آنجا در کاپ کریمس شرکت کرده و به مقام سوم این کاپ دست یافتند طی این مدت بارها با شاگردان عرفان و کادر فنی تیم تماس گرفته و خواستار مصاحبه شدیم اما آنها هر بار به نحوی از مصاحبه کردن سرباز زدند.

سایت فدراسیون هندبال نیز در اصلاع‌رسانی با سرعت کافی عمل نمی‌کند.

هنوز در مورد اینکه چرا هندبالی مهر سکوت بر لب زده‌اند دلیلی پیدا نکردیم و فقط در حد گمانه‌زنی هر روز شایعاتی مبنی بر اینکه شاید فدراسیون نشینان به آنها اجازه مصاحبه نمی‌دهند، شنیده می‌شود.

اردو ملی‌پوشان کشورمان از 11 تا 16 دیماه در آلمان ادامه می‌یابد و در آنجا دو دیدار دوستانه با تیم‌های آلمانی برگزار می‌شود.

پس از آن از 17 تا 22 دیماه در جزیره کیش به تمرینات آمادگی خود ادامه می‌دهند و برای حضور در رقابت‌های مردان آسیا بحرین آماده می‌کنند.

شاگردان عرفان برای شرکت در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی 25 دیماه الی 8 بهمن ماه به میزبانی بحرین راهی بحرین می‌شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار