عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اعدام شیخ نمر اظهار کرد: اعدام مجاهد ضد استبداد، استعمار و ستم، سقوط آل سعود را حتمی‌تر می‌کند و خون شهید دامن ظالمان را می‌گیرد و این سنت الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌‌الله عباس کعبی گفت: خون شهیدان درخت اسلام را بارور می‌کند و شهادت حیات حقیقی است و در واقع اعدام شیخ نمر در عربستان سعودی در بین اهل سنت و شیعیان مظلوم نهضت بیداری اسلامی را بارور می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حرکت بیداری اسلامی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود سرکوب‌شدنی نیست، گفت: آل سعود با اعدام این شیخ انقلابی مرتکب جنایت و اشتباه بزرگ شده است، این خیره‌سری‌ها و اتکای به آمریکا و رژیم صهیونیستی آل سعود را در نزد جهان اسلام منزوی‌تر می‌کند.

وی اعدام این روحانی مجاهد را نشانه استیصال و درماندگی آل سعود عنوان کرد و افزود: امروز آل سعود متاسفانه به عنوان ابزار آمریکا و صهیونیسم بوده و عامل اصلی تفرقه به شمار می‌رود و جنگ نیابتی را از سوی آمریکا در منطقه علیه امت اسلامی با رویکرد شیعه‌ستیزی و ایران‌ستیزی آغاز کرده که این مشکلات به سبب تفرقه و دو دستگی درون امت اسلامی به وجود آمده است.

کعبی خاطرنشان کرد: اکنون رسالت علمای بیدار و روشنفکران مسئول امت اسلامی این است که علیه آل سعود بسیج شوند و این جنایت بزرگ را نه تنها محکوم کنند، بلکه خواهان محاکمه جانیان شوند و سازمان‌های مدعی حقوق بشر باید علیه آل سعود بیانیه صادر کنند.

وی ادامه داد: مضحک این است که آل سعودِ ضد دموکراسی و ضد حقوق بشر در حالی که مردم یمن را به خاک و خون کشیده و به مردم مظلوم خود رحم نمی‌کند، نهاد بین‌المللی حقوق بشری نیز تاسیس کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این تناقض‌ها و خیره‌سری‌ها با پشتیبانی و چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: شهادت این سرباز فداکار حضرت بقیه الله(عج) را به مراجع، حوزه‌های علمیه، مردم مظلوم منطقه حجاز و شیعیان تسلیت می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: جای خرسندی است که چنین روحانیونی از این منطقه راه روحانیون بزرگ و عالمان را ادامه می‌دهند و به عنوان یکی از پرچم‌داران نهضت بیداری اسلامی علیه آل سعود نام شیخ مجاهد شهید شیخ نمر ثبت می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قم ، شیخ نمر ، جهان اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.