ایت الله نوری همدانی:

مسلمانان از دشمن اصلی غافل نباشند

ایت الله نوری همدانی اظهار کردند: خداوند در قرآن کریم ویژگی‌های اخلاقی مستکبران را بیان کرده که خود بزرگ بینی یکی از ویژگی‌های مستکبران است و اهل زمین را گروه بندی کرده اند و با این کار قصد دارند مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران:آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی سپاهیان انصار و کارکنان وزارت دفاع عنوان کردند: مبارزه پیامبران با ظالمان و مستکبران از مباحثی بوده  که در قرآن به اشارات زیادی شده است از جمله در آیه چهارم سوره قصص ویژگی‌های فرعون را بیان کرده است که باید بدانیم نقشه‌های فرعون‌‌ همان نقشه مستکبران در جهان امروز است.

وی خاطر نشان کردند: نباید نشست تا دشمن به خاک ما تجاوز کند و باید از اقدامات آن‌ها جلوگیری کرد و این درسی که از جنگ‌های پیامبر اکرم (ص) با روم و غرب آموخته‌ایم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در قرآن مستکبران نماد نسل کشی معرفی شده‌اند و  پرورش فساد توسط مستکبران نصورت می گیرد که نمونه آن در جهان کنونی داعش و بوکوحرام و وهاببیت است.

وی گفتند: قرآن فرموده است کسانی که با پیامبر (ص) هستند که در برابر دشمن می‌ایستند و با دوست مهربان هستند اما عربستان خلاف این را نشان داده است امروز صدور حکم اعدام شیخ نمر نشانه‌ای از این دشمنی هاست.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه پیامبران برای مبارزه با استکبار جهاد می‌کردند، گفتند: مردم اگر مقابل استکبار جهاد نمی‌کردند انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و انقلاب نتیجه پیروی مردم از ولی فقیه است .

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه وهابیت یک مذهب خرافی و باطل است عنوان کردند: عربستان سالانه میلیون‌ها جلد قرآن چاپ می‌کند اما به یک آیه از آن عمل نمی‌کند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مسئولان عربستان تابع فتوای سعودی‌های وهابی هستند افزودند: این‌ها تابع آمریکا هستند و با تکیه بر امریکا کارهای خود را به پیش می‌برند.

ایشان با تاکید بر لزوم بیداری در برابر این جریان‌های استکباری تاکید کردند: بیداری و آمادگی تجهیزاتی باید برای مقابله با استکبار وجود داشته باشد تا در زمان صدور فرمان مبارزه بتوانیم در میدان جهاد حاضر شویم.

ایت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه استکبار راه خود را ادامه می‌دهد، افزودند: استضعاف نیز راه خود را ادامه می‌دهد و روز به روز بیدار‌تر می‌شوند تا زمانی که حضرت مهدی(عج) ظهور کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.