اوقاف و امور خیریه استان تهران در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و رسالت مهم و ارزشمند یاری رساندن به ایتام بی بضاعت، طرح سلامت دهان و دندان را به اجرا گذاشت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و رسالت مهم و ارزشمند یاری رساندن به ایتام بی بضاعت، اقدام  به اجرای طرح سلامت دهان و دندان نمود.

هدف از این طرح بهداشتی- درمانی، كمك به بهبود سلامت دهان و دندان و همچنین پیشگیری از بیماری های احتمالی در این حوزه است. در این طرح علاوه بر توجه به رویكرد پیشگیرانه و آموزشی، با ارائه خدمات درمانی برای توسعه سلامت ایتام تلاش خواهد شد.

واجدین شرایط می توانند برای بهره مندی از مزایای  این طرح  با در دست داشتن مدارک لازم، از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 16 به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به نشانی خیابان مطهری حد فاصل خیابان فجر(جم) و پل مدرس شماره 262  برای دریافت معرفی نامه جهت مراجعه به درمانگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه معرفی نامه :
1- فوت نامه پدر
2- تصویر و اصل شناسنامه شخص مورد نظر
3- یک قطعه عکس 







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار