قزوين ؛

اختصاص 11 میلیارد تومان بودجه برای ساخت زائرسرای ارزان قیمت

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: زائرسرای ارزان قیمت کشور در 10 طبقه با 75 سوئیت و با اختصاص 11 میلیارد تومان در شهر مشهد به بهره‌برداری و ساخت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛منوچهر حبیبی  اظهار کرد: این زائرسرا با مشارکت صندوق بیمه حضرت ابوالفضل (ع) استان قزوین و شهرداری مشهد ساخته شده است.

وی افزود:  شهرداری مشهد نقاطی از این شهر را در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) شناسایی و زمین مورد نظر را به مسئولان استان‌ها واگذار کرد تا با مشارکت هر استان، زائرسرایی در نزدیک حرم مطهر ساخته شود.

حبیبی ادامه داد: زائرسرای ارزان قیمت کشور، نخستین زائرسرایی بوده که از سوی مسئولان استان قزوین در شهر مشهد طی چندروز گذشته به بهره‌برداری رسیده است و این زائرسرا می‌تواند برای عموم مردم قزوین در شهر مشهد مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات زائرسرای ارزان قیمت کشور در شهر مشهد با هزینه‌های حداقلی صورت می‌گیرد و با سایر مکان‌های اقامتی و هم ردیف خود تفاوت قیمت دارد و خدمات ارزشمندی را به خود اختصاص می‌دهد.

این مسئول خاطر نشان کرد: هدف از ساخت و بهره‌برداری زائرسرای ارزان قیمت در شهر مشهد، استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی، ارزش‌های دینی استان قزوین و تشرف مردم این استان به آستان مقدس امام هشتم (ع) است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین مطرح کرد: نخستین زائرسرای ارزان قیمت کشور طی چند روز گذشته در شهر مشهد از سوی فریدون همتی استاندار قزوین، عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در شهر مشهد به بهره‌برداری رسیده است.

حبیبی بیان کرد: زائرسرای ارزان قیمت با محوریت‌های مختلف برای نخستین بار در کشور ساخته شده که استان قزوین به عنوان استان پیشرو در این راستا است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهاي پيام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.