قزوین؛

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار

مسئول اطلاع‌رسانی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: پژوهشگر صدا و سیمای مرکز قزوین موفق شد در قسمت «نقد و مقالات» ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، عنوان برتر را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حسن اکبری افزود:رضا دمیرچی پژوهشگر این مرکز موفق شد با اثر پژوهشی «اقتصاد مقاومتی و نقش شبکه‌های استانی در فرهنگ‌سازی» لوح افتخار و هدیه این جشنواره را از آن خود کند.

وی ادامه داد: مقاله «اقتصاد مقاومتی و نقش شبکه‌های استانی در فرهنگ‌سازی» شامل تبیین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی در آیات و روایات و نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ است.

مسئول اطلاع‌رسانی صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: رضا دمیرچی علاوه بر این مؤلفه‌ها نقش شبکه‌های استانی رسانه ملی در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی را از رهگذر فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی، سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولیدات کالای داخلی تشریح کرده است.

اکبری با اشاره به تولید مستند تلویزیونی ویژه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین مستند تلویزیونی ویژه این اجلاس را تولید می‌کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز اضافه کرد: همزمان با برگزاری این اجلاس، صدا و سیمای مرکز قزوین مستندی تلویزیونی از فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان قزوین و ابعاد مختلف این اجلاس تهیه و تولید می‌کند.

اکبری خاطرنشان کرد: نمایشگاه «عطر حضور» نیز به عنوان یکی از بخش‌های جانبی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز است که در این مستند لحاظ می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهاي پيام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.