قم؛

برگزاری نمایشگاه مد و لباس درقم

معاون هنری اداره‌کل ارشاد قم گفت: تشویق هنرمندان قم و بومی‌سازی الگوهای مد و لباس، از جمله اهداف برگزاری این کارگروه است.

برگزاری نمایشگاه مد و لباس درقمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ وحید فرجی اظهار داشت: تشویق هنرمندان قم و بومی‌سازی الگوهای مد و لباس، استفاده از طرح‌های ملی و اسلامی، پرهیز از انتخاب الگوهای بیگانه از اهداف تشکیل این کارگروه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است.

معاون هنری اداره کل ارشاد قم افزود: این نمایشگاه باهمت نهادها و سازمان‌های فرهنگی تا قبل از پایان امسال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های این کارگروه اعلام فراخوان برای جذب و ثبت‌نام طراحان لباس قمی در سامانه اطلاعاتی طراحان اداره ارشاد قم است که از هنرمندان در رشته‌های مختلف طراحی لباس مانند طراحی لباس کودک و طراحی لباس مجلسی و اداری استفاده می‌شود.

فرجی بابیان اینکه جایگاه فرهنگی استان قم نه‌تنها در کشور بلکه در جهان ویژه است، تصریح کرد: استان قم دارای ظرفیت بالایی است که با ورود جدی در حوزه مد و لباس می‌توان برای سایر استان‌های کشور نیز فرهنگ‌سازی کرد.

معاون هنری اداره کل ارشاد قم عنوان کرد: از اهم برنامه‌های ما حمایت از موسسه‌های تک منظوره با موضوع عفاف و حجاب و ارائه تسهیلات مالی به این موسسه‌ها است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.