نسخه نهایی «سفرنامه من» آماده شد/عوامل «تا آمدن احمد» به هند می‌روند

نسخه نهایی مستند داستانی «سفرنامه من» به کارگردانی صادق صادق دقیقی آماده ارائه به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر است.

پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت مستند داستانی 3+1 که به «سفرنامه من» تغییر نام داده، جهت حضور در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: نسخه نهایی این فیلم آماده شده و چند روز آینده تحویل دبیرخانه جشنواره فجر خواهیم داد.

گفتنی است مستند داستانی «سفرنامه من» به معرفی آثار باستانی، گردشگری، مذهب، روابط انسانی و فرهنگی برخی کشور‌ها از جمله هند، ترکیه، تایلند و ایران می‌پردازد.

کارگردانی و تدوین این اثر بر عهده صادق صادق دقیقی است  تهیه‌کنندگی فیلم را پروانه مرزبان انجام می‌دهد.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» دیگر اثر تولیدی صادق صادق دقیقی نماینده سینمای ایران در جشنواره فیلم جیپور هند است که دقیقی به اتفاق پروانه مرزبان، پرهام دلدار، مهدی اکبری، ونوس حسن کانلی، هومن اسماعیلیان و شبنم شعبانی امروز عازم هند هستند.

جشنواره «جیپور» یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کشور هند است که پیش از این فیلم های ایرانی در آن حضور داشتند و موفقیت‌هایی کسب کردند.

پرویز پرستویی در این جشنواره برای بازی در فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی و «مهمان داریم‌» به کارگردانی محمد‌مهدی عسگرپور موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شده است.

همچنین «تا آمدن احمد» در جشنواره عمار امسال نیز حضور دارد و جمعه همین هفته ساعت 18:30 در سینما فلسطین 1 به نمایش در می‌آید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار