سیستان وبلوچستان؛

اتمام و اجرای 15 پروژه راه سازی در بخش مرکزی خاش از ابتدای سال تاکنون

بخشدار مرکزی شهرستان خاش در بازدید از پروژه راه چاه سالار گفت:از ابتدای سالجاری تا کنون 15 پروژه شاخص راه سازی در بخش مرکزی خاش در حال اجراست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مجتبی شجاعی افزود:این پروژه علاوه برارتقای شاخصهای عمرانی در بخش راه، باعث ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی در مرز و هم باعث دسترسی اسان به مرز روتک خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش مرکزی خاش با بیش از 10000 کیلومتر مربع وسعت و 124 کیلومتر مرز و جمعیتی بالغ بر 65000 نفر نیمی از مساحت شهرستان را دربرگرفته است که حدود 1175 کیلومتر مجموع راههای این بخش است و از این میزان طول راههای آسفالته بخش مرکزی حدود 619 کیلومتر و طول راههای شنی و خاکی حدود 556 کیلومتر است.

وی خاطرنشان کرد: احداث راه استراتژیک روستایی منطقه مرزی روتک (آسفالت 7 کیلومتر به اتمام رسیده و ادامه آن در حال خاکبرداری و خاکریزی می باشد)؛ اتمام روکش آسفالت محور خاش به سراوان در محدوده بخش مرکزی به طول 16 کیلومتر؛ اتمام روکش ماسه آسفالت محور خاش به سراوان به طول 20 کیلومتر؛ پروژه در حال اجرای احداث راه روستایی پشتکوه به سیاه جیند و کمال آباد؛ احداث راه روستایی دشت آبخوان به چاه کمال به طول 10 کیلومتر که 5 کیلومتر آسفالت گردیده و 5 کیلومتر دیگر در حال اجرا می باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.