مراسم معارفه سرمربی جدید باشگاه هف با حضور مسوولان این باشگاه و بازیکنان در اکادهی ژیمناستیک سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مراسم معارفه سرمربی جدید باشگاه هف با حضور مسوولان این باشگاه و بازیکنان در اکادهی ژیمناستیک سمنان برگزار شد و حمید عبداللهی به عنوان سرمربی جدید باشگاه هف معرفی و رسما سکان هدایت این تیم هف را در دست گرفت.

وفایی رییس هیات مدیره باشگاه هف در این مراسم گفت: باشگاه هف بدنبال تقویت تیم بوده و به همین جهت با عبداللهی وارد مذاکره شدیم و در نهایت با هم به توافق رسیدیم و  امیدواریم  ضمن حفظ و رشد تیم بتوانیم به رقابت لیگ دسته یک صعود کنیم.

وفایی افزود: سرمربی، سرپرست و کادرفنی قبلی به دلیل اینکه نیازهای باشگاه را برآورده نکردند عذر آنها را خواستیم و در نهایت با استعفای دسته جمعی آنان مواجه شدیم . 

وی اظهار داشت: با توجه به همکاری خوب سرمربی سابق(توکلی) و دستیاران وی دهرویه و عمرانی با این باشگاه و کمک شایانی که به این تیم کردند همچنان از وجود آنان در باشگاه هف به عنوان دستیاران سرمربی در کنار عبداللهی بهره می بریم.

سرمربی تیم های ملی امید، تیم البند بندر کنگ، تیم استقلال خوزستان و دستیاری تیم استیل آذین از جمله سوابق ورزشی عبدالهی در عرصه فوتبال است.

گفتنی است تیم هف نماینده استان سمنان در لیگ دسته دو کشور است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: سرمربی ، جدید ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.