رييس ديوان عدالت اداری کشور گفت: حماسه 9 دی تجلی غلبه حق بر باطل در پرتو بصيرت و ولايت مداری ملت ايران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمين منتظری امروز در مراسم سالروز حماسه ماندگار 9 دی در رشت ابعاد فتنه سال 88 را تبیین کرد و افزود : ادعای تقلب در انتخابات رمز فتنه بزرگی بود که با برنامه ريزی استکبار و صهيونيسم جهانی طراحی شده و اساس نظام اسلامی را نشانه گرفته بود .

وی حضور حداکثري مردم و تبعيت حداکثری از رهنمودهای داهيانه رهبر معظم انقلاب را از علل شکست بدخواهان فتنه گر اعلام کرد و گفت : تداوم اين رويکرد ضامن حفظ انقلاب و نظام در مواقع سرنوشت ساز است .

 رييس ديوان عدالت اداری کشور همچنين به تلاش های مذبوحانه دشمنان برای ايجاد نفاق و انشقاق بين نسل های مختلف انقلاب اشاره و افزود: تهاجم فرهنگی بزرگترين خطری که امروز جوانان کشور را تهديد مي کند که دشمنان با بهره گيری از پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات رسانه ايی و اختصاص بودجه های هنگفت برای آن طراحی کرده اند.

رييس ديوان عدالت اداري کشور در ادامه به اهميت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال اشاره کرد و با بيان اينکه بصيرت و ولايت مداری براي خلق حماسه انتخابات ضروری است گفت : دشمنان درصدد طراحی فتنه جديد و به حاشیه بردن این انتخابات هستند که بايد در قبال آن هوشيار بود.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گيلان هم در ادامه اين مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی را قدردانی از ملتی دانست که با هوشياری و بصيرت همه فتنه های داخلی و خارجی عليه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد و تجربه ايی ارزشمند ازچگونگی مقابله با فتنه های استکبار را به رهروان راستين ولايت ارائه کرد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.