مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی بارش برف و باران و کولاک محورهای زنجان را فراگرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خوشکام گفت:از صبح امروز شاهد بارش پراکنده برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان بودیم که نیروهایی راهداری اقدامات لازم را جهت پاکسازی در محورها انجام داده است.

خوشکام در ادامه از بارش پراکنده برف و کولاک موضعی در محورهای زنجان – طارم و زنجان –قزوین خبر داد و افزود: به همراه داشتن زنجیر چرخ در این محورها الزامی است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش برف در همه محورهای استان زنجان مشاهده می‌شود،گفت: بارش برف موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

خوشکام تاکید کرد: با توجه به ادامه بارش ها در محورهای زنجان از رانندگان خواست تا پیش از آغاز سفر از سلامت خودرو خود و سیستم گرمایشی آن اطمینان پیدا کنند

وی از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و یا پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.


انتهای پیام/س

برچسب ها: برف ، کولاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.