مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت :برای 110 خانوار دارای دو معلول و بیشتر در استان قزوین واحدهای مسکونی در سایت مسکن مهر تاکستان و ناحیه شهری مهرگان تعلق گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛ پورکریم  اظهار داشت: تفاهم نامه ای بین سازمان ملی زمین و مسکن، بنیاد مستضعفان و جانبازان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل بهزیستی و خیرین مسکن ساز جهت تامین مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر منعقد شده که بر اساس بررسی ها 110 خانواده در استان واجد شرایط دریافت این واحدها هستند.

پورکریم با اشاره به همکاری خوب و سازنده ی دستگاههای طرف تفاهم نامه بیان کرد: استان قزوین به عنوان اولین استان در کشور تفاهم نامه مذکور را اجرایی کرده و مراحل کار را به جریان گذاشته است.

وی در این راستا افزود: ضمن تخصیص واحد مسکونی توانسته ایم از کمک های پیش بینی شده در این تفاهم نامه استفاده کرده و تا این مرحله به ازای هر واحد 18 میلیون تومان از طریق بنیاد مستضعفان و بهزیستی به حساب خانوارهای واجد شرایط واریز کنیم.

پور کریم در خصوص زمان تحویل این واحدها گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده 35 واحد از این مجموعه در سال جاری(8 واحد تاکستان و بقیه مهرگان) و الباقی نیز در سال  95 تحویل متقاضیان عزیز خواهد شد.انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.