سرپرست تیم پارس جنوبی، گفت: در هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو قهرمانان جهان حاضر در تیم پارس جنوبی به میدان می روند.

ایوب چراغی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: با توجه به دیدارهای سختی که در هفته سوم و چهارم نهمین دوره لیگ برتر ووشو داریم، قهرمانان جهان و آسیا از جمله محسن محمد سیفی، حمیرضا قلی پور و سایر ووشوکاران به نامی که در ترکیب تیم ووشوی پارس جنوبی حضور دارند، به میدان می روند.

وی افزود : گروه دو که تیم پارس جنوبی نیز در آن قرار دارد، گروه بسیار سختی است و در واقع به گروه مرگ معروف است، زیرا تیم های قدرتمند و به نام ووشو در این گروه قرار دارند و این موضوع باعث شده تا در دیدارهای این هفته با تیم های ووشوی پاس قوامین و شهرداری بندر عباس که ووشوکاران خوبی همچون حمید لادور دارنده مدال بازی های آسیایی ، میلاد قزل سفلو و عباس شیخی را در ترکیب خود دارند، رقابت های مهم و سختی خواهیم داشت .

چراغی گفت: از ابتدای دی ماه سانداکاران و تالوکاران تیم ووشوی پارس جنوبی در در مجموعه ورزشی فرهنگی یزدان واقع در غرب تهران که امکانات ورزشی و رفاهی مناسبی برای ووشوکاران دارد، اردو زدیم تا ووشوکاران برای دیدارهای هفته سوم و چهارم آماده شوند. همچنین با بکارگیری حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندای کشورمان و مدیر فنی تیم های ملی ووشو بعنوان سرمربی ساندا و امیر اوجاقی بعنوان مربی ساندا در نظر گرفتیم و همچنین محسن احمدی دارنده مدال نقره جهان( در بخش دوئلین ) و احسان پیغمبری مربیان بخش تالوی تیم ووشوی پارس جنوبی هستند. این کادر فنی قوی در کنار برگزاری اردوهای مناسب و فراهم آوردن امکانات لازم برای برترین ووشوکاران کشورمان به طور حتم قهرمان نهمین دوره لیگ برتر ووشو خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته با توجه به اینکه محسن احمدی سرمربی تیم تالوی پارس جنوبی عضو تیم ملی سه نفره دوئلین کشورمان بودند که از سوی انجمن ووشوی چین برای افتتاحیه رقابت های قهرمانی چین به این کشور دعوت شده بودند، در تمرینات اردوهای آمادگی هفته سوم و چهارم لیگ برتر حضور نداشتو تالوکاران زیرنظر احسان پیغمبری تمرین کردند.اما حضور وی در این رویداد مهم هم برای ووشوی کشورمان و هم تیم پارس جنوبی باعث افتخار است .

گفتنی است: هفته سوم و چهارم نهمین دوره لیگ برتر ووشو پنجشنبه 10 دی ماه در محل آکادمی ووشو برگزار می شود.

 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار