نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در 9 دی ماه با حضور با بصیرت خود در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خط ولایت، حیات دوباره‌ای به انقلاب بخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی افزود: آنچه که در 9 دی ملت ایران به مانند روز حماسی 22 بهمن در سال 57 خلق کردند، حضور عاشقانه در صحنه در دفاع از حقانیت نظام اسلامی بود که حیات مجددی را به رگ‌های انقلاب‌ اسلامی و حرکت بالنده آن بخشید.

وی گفت:‌ در این روز ملت ایران تنها این اصل را ثابت کردند که بدون توجه به جناح‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی در صحنه هستند و اعتقاد راسخ به نهضت امام راحل و ولایت فقیه داشته و هیچ وقت پشتیبانی خودشان را از این عناصر حقیقی انقلاب اسلامی رها نمی‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حقیقت حماسه 9 دی تجدید حیات انقلاب و پررنگ شدن خط ولایت فقیه بوده است، گفت: نه تنها در این روز فتنه‌گران داخلی و خارجی مفتضح شدند بلکه برای همیشه در مقابل نفوذ دشمنان سدی به وجود آمد تا بیگانگان فکر خامی را در سر خود نپرورانند.

آیت الله سید حاتمی با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی حیات مجدد و دوباره به انقلاب بخشیده و ثابت کردند که این نظام الهی و ارزشی هیچ وقت از مسیر آرمانی خود به راه کجی نمی‌رود،افزود: امروز نیز دشمن به دنبال امتحان راه نفوذ‌های مختلف است تا انقلاب اسلامی را با چالش‌هایی روبه‌رو کند اما قطعاً در این مسیر شکست سختی را می‌خورد و هرگز نمی‌تواند به اصل حاکمیت دینی، ‌ارزشی و اعتقادی این کشور دست طمع دراز کند.

وی به حساسیت موقعیت کنونی کشور در منطقه و مسائل داخلی اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران در انتخابات پیش رو و همچنین الگودهی به کشورهای همسایه می‌توانند بار دیگر ابراز وجود قوی‌تر همراه با اقتدار و صلابت واقعی داشته باشند تا دشمن را در هدف‌گذاری شیطانیشان ناکام و ناامید کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، نهم ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.