رژیم صهیونیستی در ازای حمایت از گروه‌های تروریستی امید دارد که این تروریست‌ها به جنگ علیه دشمنان اصلی خود یعنی حزب الله و جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به 2 سال از ورود نیروهای گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد که در این مدت با انجام اقدامات تروریستی و کشتار مردم بی گناه به دنبال برآورده کردن اهداف رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

روزنامه هاآرتص در مقاله ای از نگرانی روز افزون دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص افزایش شمار شهروندان عرب این رژیم که با داعش در ارتباط هستند، خبر داد. در این مقاله آمده است: " نگرانی در دستگاه های امنیتی اسرائیل به سبب افزایش شمار موارد ارتباط شهروندان عرب، به خصوص در منطقه نقب، با فعالیت های داعش تشدید شده است"این گزارش با اشاره به پیام صوتی اخیر ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش که به انجام عملیات علیه رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود، نوشت: "دستگاه های امنیتی اسرائیل نگران هستند داعش تلاش داشته باشد گروهک هایی را متشکل از شهروندان عرب برای انجام عملیات ایجاد کند."

پیشتر پایگاه صهیونیستی والا درباره تهدید بغدادی اعلام کرده بود: "وی حال که در تنگنا قرار گرفته، تلاش کرده با تهدید اسرائیل برای خود مشروعیتی کسب کند." بغدادی پیشتر در پیامی صوتی اعلام کرده بود: "ما فلسطین را لحظه ای فراموش نکردیم. بزودی مجاهدان را می بینید که به شما نزدیک می شوند." بغدادی در این پیام همچنین روسیه و تمامی حامیان جنگ با داعش را تهدید کرده بود".

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن


اسرائیل در حقیقت با شیطان به توافق رسیده است و در این توافق در ازای حمایت از گروه های تروریستی در سوریه و عراق امید دارد که این تروریست ها به جنگ علیه دشمنان اصلی خود یعنی حزب الله و جمهوری اسلامی ایران بپردازند. 


تاریخچه موجودیت رژیم صهیونیستی نیز مانند سالهای اندک اعلام موجودیت داعش مملو از جنایت‌هایی است که علیه فلسطینی‌ها و عرب‌ها صورت گرفته است، کشتار در دیر یاسین، طنطوره، کفرقاسم، صبرا و شتیلا و کشتار لبنانی ها در قانا در طول تجاوزهای این رژیم به لبنان و تازه ترین این جنایت ها در غزه، نمونه ای از این اقدامات است. داعشی ها نیز با وجود اینکه دیرزمانی از اعلام موجودیت آنها نمی گذرد، جنایت‌هایی در سطح رژیم صهیونیستی مرتکب شده‌اند، جنایت‌هایی که از سر بریدن انسان های بی گناه به اتهام داشتن رویکرد مذهبی خاص گرفته تا زنده به گور کردن زنان و کودکان و آواره کرده شهروندان دنبال می‌شود. 

اعتراف موشه یعلون به وجود منافع مشترک با داعش

«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر درباره «داعش» که در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی فعالیت می‌کند، به یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی اطمینان خاطر داده که خطری از سوی این گروه تروریستی متوجه آنها نخواهد بود. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید می کند، آنقدر که تل‌آویو بابت حضور ایران در سوریه احساس خطر می‌کند، بابت داعش نگرانی ندارد.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

یعلون در حالی این سخنان را بر زبان می‌آورد که توجه ندارد، این اظهارات به نوعی اعتراف به وجود منافع مشترک بین داعش و رژیم صهیونیستی در پرونده سوریه و پذیرش راهبردی داعش به دلیل خدمت به این رژیم است. رابطه رژیم صهیونیستی با داعش رازی نبود که توسط یعلون برملا شده باشد، بلکه پیشتر «ادوارد اسنودن» کارمند سابق سازمان سیا آن را افشا و تاکید کرده بود، براساس طرح «لانه زنبور» که توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس ریخته شده، سوریه می‌بایست به کانون جذب عناصر تروریستی پراکنده در سراسر جهان تبدیل شود و در این راستا از نقش رژیم صهیونیستی در شکل گیری گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه از جمله داعش پرده برداشت.

این موضوعی است که توسط نیروهای مسلح و ارتش عراق که در منطقه «سامراء» دستگاه‌های جاسوسی و ارتباطی ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرده بودند، نیز مورد تاکید قرار گرفت تا حمایت گسترده لجستیکی موساد از گروه‌های تروریستی در کشورهای عربی و تلاش برای تجزیه و تقسیم آنها بیش از پیش اثبات شود.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

ایدئولوژیی که داعش براساس آن بنا نهاده شد و ریشه در اندیشه‌های وهابی دارد، رسما در مدارس عربستان سعودی تدریس می‌شود و بی‌پروایی عربستان از داشتن روابط آشکار با رژیم صهیونیستی، ثابت می‌کند که داعش در این برهه زمانی با تکیه بر حمایت‌های مالی عربستان و حمایت‌های لجستیکی مستقیم رژیم صهیونیستی به حیات خود ادامه می‌دهد.

داعش و صهیونیست ها معتقدند که همه ادیان و مذاهب غیر از آن ها باید بمیرند و زمین برای آنها جایی ندارد. همه، شرور و کافر و مشرک هستند و تنها عده اندکی هستند که حق زندگی دارند. 

داعش و رژیم صهیونیستی وحشی گری را در قالب دین‌مداری توجیه و تفسیر می کنند و همواره کتاب هایی در توجیه افراط گرایی و خشونت های خود نوشته و آنها بین عناصر ماشین کشتار خود منتشر می کنند تا با شستشوی مغزی آنها بتوانند راحت‌تر به افکار توسعه‌طلبانه خود در منطقه دست بیابند. 

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

کتاب‌های تحریف شده دینی صهیونیست‌ها بویژه در "سفر تثنیه" شیوه های حمله صهیونیست‌ها به منطقه ای معین را تشریح می کند، شیوه هایی که دقیقا رفتار تروریست های داعش را در ذهن انسان مجسم می‌کند. در این کتاب آمده است که "وقتی به شهری نزدیک شدی تا با آنها مبارزه کنی، آنها را به سازش دعوت کن، اگر پذیرفتند، تمام ملت آن برده و تحت تسخیر تو خواهند بود و اگر نپذیرفتند و خواستند وارد جنگ شوند، آنها را محاصره کن و تمام مردهای آنها را گردن بزن و زنان و کودکان و حیوانات و دارایی های آنها را به غنیمت بگیر"

با گذشت حدود 5 سال از ورود تروریست ها به سوریه و همچنین در طول حضور تروریست ها در عراق شواهد و دلایل زیادی از همکاری همه جانبه تروریست‌های تکفیری با رژیم غاصب صهیونیستی به دست آمده است.


پشتیبانی درمانی و بهداشتی

یکی از این شواهد اعزام تروریست های زخمی به سرزمین های اشغالی و مداوای آنها توسط پزشکان صهیونیست است؛ به طوری‌که روزانه چندین تن از تروریست ها از طریق مرزهای زمینی یا هوایی به این سرزمین می روند و پزشکان صهیونیست تمام امکانات و توان خود را برای مداوای آنها و بازگشت دوباره به میدان های نبرد در سرزمین های مسلمانان به کار می گیرند. تا کنون تصاویر و فیلم های زیادی از بیمارستان های صحرایی اسرائیل منتشر شده است که نحوه مراقبت و رسیدگی پزشکان اسرائیلی از مجروحین تکفیری را نشان می‌دهد.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

پشتیبانی مالی و تسلیحاتی

نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که پشتیبان اصلی مالی تروریست‌های تکفیری، رژیم غاصب صهیونیستی است که این موضوع بارها توسط سران این رژیم غاصب اعلام شده است. در واقع منابع مالی داعش از سوی ترکیه؛ آمریکا و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی، عربستان سعودی، قطر،کویت و امارات تامین می شود. همچنین سلاح‌هایی که داعش در استان الانبار برای جنگ علیه اردوی عراق استفاده می‌کند ساخت اسرائیل بوده و از طریق مرزهای سوریه و عراق به الانبار می‌رسد.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

در حالی که سالهای زیادی است که دشمن واحد همه مسلمانان جهان اسرائیل نامیده شده است و همه مسلمانان با اتحاد خود به دنبال نابودی رژیم غاصب صهیونیستی هستند، داعش اعلام کرده است که دشمن اصلی آنها نه تنها اسرائیل نیست بلکه مسلمانانی است که از داعش تبعیت نمی کنند.

برخلاف چند سال گذشته که چهره واقعی گروه‌های تکفیری پشت پرده های نفاق پنهان مانده بود اکنون چهره واقعی این گروهک تروریستی مشخص شده است و اسناد زیادی از آموزش های نظامی این گروهک تروریستی در مناطق مرزی اردن و سوریه و همچنین اردن با عراق توسط نیروهای آموزشی اسرائیلی منتشر شده است. در واقع نیروهای تکفیری درس های ابتدایی خود را در مدارس تکفیری که با هزینه وهابیت و اسرائیل اداره می شوند فرا می گیرند و برای گذراندن دوره های عملی خود، زیر نظر سازمان جاسوسی موساد و همچنین آموزش های نظامی خود را توسط فرماندهان نظامی صهیونیست فرا می گیرند.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

"از دیدگاه رژیم صهونیستی، موضوع این است که دشمن دشمن تو، دوست تو است. هیچ کسی وجود ندارد که بتواند به باتلاق سوریه اعتماد کند، ولی اگر بتوان از آن در جهت پایان دادن به حزب الله استفاده کرد، پایانی برای جمهوری اسلامی ایران در منطقه رقم خواهد خورد. بر همین اساس هدف اصلی اسرائیل حذف حزب الله است. اسرائیل با حمایت های پزشکی به این تروریست ها، در واقع با شیطان به توافق رسیده است."

رسانه های رژیم صهیونیستی اسناد جدیدی از وابستگی رهبر گرروهک تروریستی داعش افشا کرده و نوشته اند: نام واقعی رهبر داعش که خود را ابوبکر البغدادی نامیده، در اصل ˈسیمون الیوتˈ یا ˈالیوت شیمونˈ (Simon Ellio ، Elliot Shimon) بوده و از پدر و مادری یهودی زاده شده است. به نوشته این رسانه ها، الیوت به خدمت موساد در آمده و دوره‌های جاسوسی و جنگ‌های روانی علیه اعراب و جوامع اسلامی‌ را آموزش دیده است. این اطلاعات مبتنی بر اسناد انتشار یافته از سوی" ˈادوارد اسنودن "ˈ پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) است که در آن از تشکیلات داعش نام برده و خاطرنشان شده است؛ رهبر ˈدولت اسلامیˈ با سرویس‌های مخفی آمریکایی، انگلیسی و اسراییل برای ایجاد سازمانی قادر به جذب تروریست‌های افراطی از سراسر جهان، همکاری داشته است.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

ابوبکر البغدادی با نام مستعار ˈابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدریˈ به عنوان یک جاسوس صهونیست مسوول پیاده سازی سناریوی موساد است.

طرح موساد، جذب افراد نظامی‌و غیر نظامی‌به داعش در کشورهایی است که از آنها به عنوان تهدیدی علیه اسراییل یاد شده است تا با ایجاد آشوب و ویرانی، امکان سلطه اسراییل بر منطقه خاورمیانه و برپایی طرح اسراییل بزرگ را فراهم سازد. هم اکنون می‌بینیم که جریان‌های تکفیری اسلحۀ خود را از اسرائیل می‌گیرند، مجروحین جریان‌های تروریستی در بیمارستان‌های اسرائیل مداوا می‌شوند و حتی برخی از آنها حقوق خودشان را مستقیماً از اسرائیل دریافت می‌کنند. عناصر دست‌نشاندۀ استکبار در منطقه نیز تمام دستورات خودشان را از اتاق فرماندهی رژیم اسرائیل می‌گیرند.


ملت سازی هدف مشترک داعش و رژیم صهیونیستی در منطقه است

هم رژیم صهیونیستی و هم داعش، با هدف ملت‌سازی در مناطقی که به زور سرنیزه و ذبح و آواره‌سازی مردم بر آن تسلط یافته‌اند، اقدام به دعوت و حتی کوچ‌دادن اجباری دیگر اقوام متعهد به ایدئولوژی خود به مناطق اشغالی تحت سیطره‌شان می‌کنند. یکی از شباهت‌های اساسی داعش و رژیم اسرائیل، تشکیل افراد این دو، از اشخاصی از نژادها و اقوام و ملل گوناگون است. اکنون همان گونه که در شهرک‌های صهیونیست‌نشین می‌توان اقوام گوناگونی از عرب و اروپایی و روس و آمریکایی و آفریقایی دید، در مناطق تحت کنترل داعش نیز می‌توان چهره‌های اتباع کشورهای عربی، کشورهای آسیای میانه و قفقاز، شمال آفریقا، اروپا، آمریکا و حتی آسیای شرقی را به وفور در خیابان‌های موصل و رقه و تکریت مشاهده کرد.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

ابعاد جنایت‌های ضد انسانی شرورهای منطقه را می‌توان در موارد زیر برشمرد

 کشتار عمدی انسان‌ها

 ارتش اشغالگر قدس همواره شهروندان را به عمد هدف گلوله باران خود قرار می دهند، شبه نظامیان داعش نیز بسیاری از شهروندان عراق و سوریه را با این روش به قتل رسانده‌اند. 


 کشتار جمعی مردم

 نمونه این رفتارها از سوی اسرائیل در غزه و از سوی داعش در مناطق تحت نفوذ آن قابل مشاهده است. آن ها مردم را از رسیدن به غذا و داروی مورد نیاز خود باز می‌دارند تا هر چه بیشتر موجبات مرگ آنها را فراهم کنند. 

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن


آواره کردن و مهاجرت اجباری مردم

 اسرائیل در طول تاریخ موجودیت ننگین خود با طرح های متعدد اجتماعی و اقتصادی به دنبال مهاجرت اجباری مردم فلسطین است. تروریست های داعش نیز در مناطق تحت نفوذ خود قوانین سخت و طاقت‌فرسایی را اعمال می‌کند که اقلیت های آن از جمله شیعیان و مسیحیان و کردها را مجبور به فرار از خانه و زندگی خود می‌کند. بر اساس ماده 29 از قانون دادگاه جنایی بین‌المللی می‌تواند این اقدامات را مورد پیگرد قانونی قرار داد و تفاوتی نمی کند که چقدر از انجام این جنایت گذشته باشد. 


ربودن افراد

 تروریست‌های داعش و صهیونیست‌ها به صورت روزانه مخالفان دیدگاه های سیطره طلبانه خود را از مناطق مختلف بازداشت می‌کنند، آنها این عده را از حق طبیعی خود در زمینه آزادی باز می‌دارند و به خانواده آنها نیز هیچ اطلاعی از سرنوشت یا مکان حضور آنها نمی‌دهند. آنها تا مدت‌های طولانی این اقدامات را در قبال هر یک از بازداشت شده‌ها ادامه می‌دهند.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

نژاد پرستی

 نژاد پرستی و حمایت بی دریغ از یک جریان و در مقابل آزار دیگر رویکردهای فکری در مناطق تحت اشغال این گروه‌ها کاملا ملموس است. 


همگان می دانند که گروه تروریستی داعش از سوی صهیونیست ها خلق شده تا اسلام را بدنام سازد. داعش هیچ ربطی به اسلام ندارد و در واقع بخشی از برنامه طراحی شده توسط صهیونیست ها است که به عمد تلاش می کنند نام اسلام را سیاه کنند. شاید به همین دلیل است که داعش، جبهه النصره و دیگر تروریست های اسلام نما در سوریه، هیچگاه سعی نکرده اند تا علیه اسرائیل حمله ای صورت دهند.

دلیل حمله نکردن تروریستهای موجود در عراق و سوریه به رژیم صهیونیستی به وضوح روشن است؛ زیرا که

اسرائیل به همه گروه های تروریستی در غرب آسیا تسلیحات بخشیده و می‌بخشد.
دوم اینکه مقامات اسرائیل بارها اعتراف کرده اند که تاریخچه بلندی در اجرای حملاتی داشته است که هدف آن گمراه کردن اذهان عمومی است.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

و اما حرف آخر

اعلام وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه تل‌آویو بابت داعش احساس خطر نمی‌کند و اینکه خطر واقعی حضور ایران در سوریه است، بر ضرورت حفظ داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در منطقه به عنوان تضمین حفظ امنیت این رژیم تاکید می‌کند و این یکی از وظایفی است که واشنگتن معتقد است، بر دوش آمریکا در منطقه قرار دارد. به همین دلیل نباید انتظار مبارزه جدی آمریکا با پدیده تروریسم در منطقه را داشت و در این تردید نیست، هر گام سیاسی که در خصوص پرونده سوریه برداشته شود، با مانعی به نام آمریکا مواجه خواهد شد تا تضمین کننده بقای تروریسم در منطقه باشد که هم اکنون از رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت حمایت می‌کند.

داعش و رژیم صهیونیستی؛ یک روح در دو بدن

اظهارات یعلون تاکید رژیم صهیونیستی بر ادامه حیات تروریسم و هرج و مرج امنیتی در سوریه و هشدار آمریکا و غرب به روسیه و ایران در خصوص ادامه عملیات نظامی و مستشاری و ارائه مشاوره‌های نظامی به طرف سوری در مبارزه‌اش با تروریسم است.

گزارش از حمیدرضا قربانی

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، اسرائیل ، آمریکا ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۶ دی ۱۳۹۴
مرگ بر اسراعیل
مرگ برآمریکا
مرگ بر نوکریهودی مفتی سعودی
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۶ دی ۱۳۹۴
داعش مگه با شعار اسلام نیومده وسط !اسلام که با صهیونیست مخالفه پس چرا سر یهودیارو نمی برن
خدا به زمین گرم بزنه هم داعش هم اسراعیل ان شاءالله
آخرین اخبار