مطابق مصوبه کمیته برگزاری سوپرلیگ بسکتبال، باشگاه‌هایی که بازیکنان سهمیه ملی را تا 20 شهریور به این کمیته معرفی نکنند باید از آن‌ها به عنوان یار خارجی بهره ببرند.

سیف‌الله حیدرپور با تاکید بر این جمله به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیش از هرچیز باید بگویم، باشگاه نیروی زمینی به عنوان بخشی از خانواده بسکتبال ایران از بازگشت ارسلان کاظمی به ایران، خوشحال است. بدون شک حضور ارسلان در لیگ بسکتبال و تیم ملی کشورمان، نوید روزهای خوبی را به بسکتبال ملی کشورمان می‌دهد. 

سرپرست نیروی زمینی ادامه داد: موضوع اما چیز دیگری است. اگر خدای نکرده ارسلان سرباز باشد و برای تیم غیرنظامی به میدان برود،  این اجحاف در حق تیم ما و دیگر تیم‌هاست. ضمن اینکه نه من، نه مجموعه باشگاه نیروی زمینی، تردیدی در صداقت و درستی محمود مشحون و فدراسیون بسکتبال ایران نداریم و اگر پرسشی این میان مطرح می‌شود، تنها برای رفع شبهات به وجود آمده است. ارسلان فرزند بسکتبال ایران و مایه افتخار ماست اما همه در پیشگاه قانون یکسانند. ما هم وظیفه داریم این موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری کنیم تا همه چیز روشن شود. 

حیدرپور با تاکید براینکه کسی قصد سنگ‌اندازی و مشکل‌تراشی در این پرونده را ندارد، افزود: ما حرف بدی نزدیم. مطابق قانون خدمت مقدس سربازی، چنانچه دانشجویی به هر دلیلی (غیر از مرخصی تحصیلی) قید تحصیل را بزند و پس از مدتی دوباره بخواهد ادامه تحصیل دهد، باید از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مجوز بگیرد. این موضوع از ستاد کل نیروهای مسلح هم قابل پیگیری است. به هرحال ما به صداقت فدراسیون بسکتبال شک نداریم و اگر این فدراسیون، با اتکا به مستندات تشخیص داد حضور ارسلان در ثامن مشهد، بلامانع است، از این موضوع استقبال هم می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: مطابق مصوبه فدراسیون بسکتبال، قرار بود باشگاه‌ها تا 20 شهریور سال جاری، فهرست بازیکنان سهمیه ملی خود را اعلام کنند. اینجا پرسش دیگری پیش می‌آید که آیا این اتفاق درباره ارسلان کاظمی افتاده یا خیر؟ اگر باشگاه ثامن مطابق مصوبه کمیته برگزاری سوپرلیگ بسکتبال عمل نکرده باشد، ارسلان تنها به عنوان سهمیه یار خارجی می‌تواند برای ثامن بازی کند. به هرحال باید منتظر رای فدراسیون بسکتبال درباره این موضوع بمانیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار