روسلان لانف:

سطح فینال خیلی بالا بود/باز هم به ایران می آیم

تیرانداز سرشناس آذری حضور در مسابقات زمستانی سلاح های بادی در ایران را مثبت و تاثیرگذار توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روسلان لانف اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و شرکت کنندگان خصوصا در مرحله پایانی رکوردهای بالایی را به ثبت رساندند.

تیراندازی آذری که در این دوره از مسابقات در مکان ششم قرار گرفت، درباره انگیزه اش از حضور در ایران گفت: شرکت کردن در تورنمنت های خارجی برای من آموزنده و موثر است و از حضورم در این رقابت ها رضایت دارم. چهار سال پیش هم یک بار در ایران تیر زدم و فکر می کنم مسابقات خوبی برای آمادگی من باشد.

لانف که بهترین تیرانداز جمهوری آذربایجان و نفر چهل و هفتم رنکینگ فدراسیون جهانی است، درباره اینکه چرا نتوانست در فینال عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: ماده اصلی من رپید فایر است، اما فکر می کنم در ۱۰ متر هم با توجه به رکوردهای قبلی ام خوب تیر زدم. البته باز هم تکرار می کنم که سطح فینال بسیار بالا بود.

وی درباره شانس حضور در المپیک گفت: هنوز که سهمیه نگرفته ام اما فکر می کنم در رپید فایر می توانم به این افتخار دست پیدا کنم. در رده بندی هم در جایگاه خوبی قرار دارم و بهترین تیرانداز آذربایجان هستم امیدوارم در مسابقات پیش رو در اروپا بتوانم سهمیه المپیک را به دست بیاورم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار