سرپرست تیم بسکتبال ثامن مشهد در پاسخ به اظهارات همتای خود در نیروی زمینی تاکید کرد مرجع تصمیم‌گیرنده درباره ارسلان کاظمی فدراسیون بسکتبال است.

مهدی جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای سیف‌الله حیدرپور مبنی بر سرباز بودن ارسلان کاظمی، اظهار کرد: نه من، نه حیدرپور مرجع قانونی نیستیم. صدور کارت بازی بازیکنان بسکتبال، مقرراتی دارد که کمیته مسابقات پیش از این کار، آنها را لحاظ خواهد کرد. درباره ارسلان هم این کمیته و فدراسیون بسکتبال باید تصمیم بگیرند. 

وی با بیان اینکه ارسلان کاظمی معافیت تحصیلی دارد، افزود: ارسلان در پایان هفته گذشته به ایران آمد و ما هم با وی قرارداد بستیم. البته به دلیل کامل نبودن مدارک کاظمی، نتوانستیم کارت بازی‌اش را مقابل دانشگاه آزاد بگیریم اما با تکمیل مدارک، فردا کمیته برگزاری مسابقات سوپرلیگ بسکتبال، کارت بازی این بازیکن را صادر خواهد کرد و اگر هم مطابق ادعای سرپرست نیروی زمینی، ارسلان سرباز باشد این اتفاق نمی‌افتد. 

جلیلی با بیان اینکه مشابه چنین اتفاقی در فوتبال هم افتاده، ادامه داد: چنین بازیکنانی، سرمایه ورزش ایران به حساب می‌آیند. ارسلان بازیکن بزرگی است که سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه‌اش دارد و هر باشگاه دیگری هم زمینه‌ساز حضورش در ایران می‌شد، باعث خوشحالی ما بود. 

سرپرست تیم بسکتبال ثامن مشهد در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت مهدی صاحبیان، سرمربی پیشین این تیم، تصریح کرد: مهدی صاحبیان 100 درصد کنار باشگاه می‌ماند و تنها سمت او تغییر خواهد کرد. باشگاه ثامن به یقین از تجربیات او چه در تیم بزرگسالان، چه در تیم‌های پایه خود بهره می‌گیرد. صاحبیان یک هفته از باشگاه مرخصی گرفته و در بازگشت به باشگاه، نشستی با او خواهیم داشت تا سمت جدید صاحبیان در ثامن مشهد، مشخص شود. 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه از عملکرد صاحبیان رضایت داشت؟ توضیح داد: او عملکرد بدی نداشت اما آنچه باشگاه نیازمندش بود با نتایجی که تیم می‌گرفت متفاوت بود. موفقیت باشگاه برای ما اولویت است و هرجا نیاز به تغییر باشد، برای موفقیت باشگاه، اعمال می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.