شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اعلام کرد مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز چهارشنبه در مسجد امام خمینی قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ مراسم گرامیداشت ۹ دی با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در قزوین برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با انتشار اطلاعیه ای  ضمن تبریک ایام نورانی ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و هفتۀ وحدت، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان  درخواست کرده است همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در ششمین سالگرد حماسه عظیم ۹ دی و مراسم و برنامه های پیش بینی شده در استان شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: از مردم استان انتظار داریم با حضور در این مراسم، ابعاد مختلف این حماسه را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار داده و با بهره ‌گیری از ظرفیت‌های ادبی، هنری، فضاهای مجازی و سایبری، رسانه‌های جمعی، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان جلوگیری کنند.

مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی در قزوین روز چهارشنبه نهم دیماه بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد امام خمینی (ره) غیاث آباد قزوین برگزار خواهد شد.

در این مراسم علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.انتهاي پيام/
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.