نخستین نمایشگاه گروهی عکس بانوان کردستانی با عنوان 'سوچ' در نگارخانه سوره حوزه هنری در سنندج دایر شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،'سوچ'عنوان نمایشگاه گروهی عکس جمعی از عکاسان زن کردستانی است که از سوچ (کنج) های خود بیرون آمده اند و سوچی (گوشه ای) از دید زنانه خود را با عکس و ویدئو عکس، به نمایش عموم گذاشته اند.

شیلان برهانی، زهدیه حسامی، ژینا مدرس گرجی، سوما نگهداری نیا و گلاله یونسی بانوان عکاس کردستانی هستند که برای نخستین بار نمایشگاه گروهی را برپا کرده اند.

ژینا مدرس گرجی از اعضای این گروه، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: صاحبان آثار موجود در این نمایشگاه بر این باورند که سوچ (تاوان) زنانگیشان در سوچ( کنج) ماندن نیست و همه را دعوت می کنند تا از سوچ ما دنیا را بنگرند.

وی افزود: در این نمایشگاه 42 اثر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است و تا 12 دی ماه جاری مخاطبان می توانند از این آثار در گالری سوره حوزه هنری استان کردستان در مجموعه پردیس سینمایی بهمن بازدید کنند..

مدرسی گرجی گفت: این نمایشگاه هم از لحاظ موضوع آثار و هم از لحاظ افراد مشارکت کننده به صورت ویژه، توانمندی زنان هنرمند کردستانی از نظر تکنیک، هنر عکاسی و دید بصری را نشان می دهد و امیدواریم با حمایت مسئولان و متولیان امر بتوانیم هر ساله این نمایشگاه را برپا کنیم.

این گروه تا کنون در بیش از 25 نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل و خارج از کشور آثار هنری خویش را به نمایش گذاشته اند و این نمایشگاه نخستین نمایشگاه گروهی بانوان کردستانی است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۴
عکسی که برای نمایشگاه گذاشتین مربوط به نمایشگاه سوچ نیست.لطفا عکس را تغییر بدهید