حجت الاسلام سعیدی:

آمریکا به دنبال پیاده سازی سناریوی نفوذ در انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی ها به دنبال پیاده سازی سناریوی نفوذ درانقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پنجمین گردهمایی سیاسی مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح، که صبح امروز به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های کوثر این سازمان برگزارشد، خطر نفوذ را از مهمترین تهدیدات فراروی انقلاب ها دانست و افزود: در این تهدید عوامل نفوذی نقش مهم وتأثیرگذاری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سپس به تشریح اقدامات آمریکا در براندازی انقلاب شوروی پرداخت و گفت: در حال حاضر آمریکایی ها به دنبال پیاده سازی همان سناریو برای ساقط کردن انقلاب های منطقه به ویژه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سعیدی با این سئوال که آمریکایی ها چگونه توانستند موجب سقوط انقلاب سوسیالیستی شوروی شوند افزود: آنان با فراهم کردن بستر و شرایط اهدافشان در جامعه شوروی توانستند توطئه خود را بصورت نرم پیاده کنند و در نهایت انقلاب شوروی را ساقط کنند.

وی در  ادامه با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توانست دقیقاً حوزه انقلاب سوسیالیستی شوروی را پوشش دهد گفت: این انقلاب توانست تاجایی پیش رود که دولت مردان آمریکایی خطر گام های بلند آن را در حیاط خلوت خود و حتی غرب آسیا و شرق آفریقا احساس کنند.

حجت الاسلام سعیدی درپایان به تشریح و مقایسه انقلاب های تاریخ و معاصر پرداخت و خطر نفوذ را در آنان به صورت تشریحی بیان کرد

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار