سردار کارگر:

هر نگاه جناحی به دفاع مقدس، خیانت به آن است

رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: پشتوانه تیم مذاکره کننده دفاع مقدس بود.

هر نگاه جناحی به دفاع مقدس، خیانت به آن است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش ملی میراث فرهنگی دفاع مقدس که در موزه ملی ایران برگزار شد، با اشاره به حماسه عظیم و تاریخی 9 دی و اهمیت میراث فرهنگی دفاع مقدس و لزوم استفاده از این میراث اظهار داشت: در تاریخ کشور ما یکی از افتخارات بزرگ، دفاع مقدس است. 

وی ادامه داد: دفاع مقدس دنباله‌اش شهدای حرم هستند که امروز می‌بینیم پیکرهای مطهرشان تشییع می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در کشور و لزوم پرداختن به نقش حضرت امام خمینی در دوران جنگ تحمیلی گفت: عراق فقط یک کشور نبود، بلکه قریب به 40 کشور به بعثیون کمک می‌کردند و یگان‌های زرهی سپاه از تانک‌های عراقی تشکیل می‌شد؟ و واقعا باید به مردم و رزمندگان افتخار کرد.

وی با بیان اینکه پشتوانه تیم مذاکره کننده دفاع مقدس بود، عنوان داشت: ما 50 یادمان را در هر استان کشور داریم و قریب به 7500 شهید گمنام در کشور به خاک سپرده شدند و در برنامه ششم توسعه دایرة المعارف دفاع مقدس را تمام خواهیم کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در برنامه هفتم تاریخ دفاع مقدس را به پایان خواهیم رساند، گفت: دفاع مقدس متعلق به همه بوده و کسی حق ندارد آنرا جناحی کند، هر نگاه جناحی به دفاع مقدس خیانت به آن است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که  مردم از دفاع مقدس خسته شده‌اند، یادآور شد: این موضوع واقعیت ندراد و در تشییع پیکر شهدای غواص دیدیم که چه حماسه‌ای مردم آفریدند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

برچسب ها: نشر ، دفاع مقدس ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار