معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي از برگزاري همايش كوهروي عمومي بمناسبت هفته اديان و اقوام در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ كيومرث پورايراندوست در اين خصوص گفت: بمناسبت هفته وحدت و فرا رسيدن سالروز ميلاد خجسته پيامبر گرامي اسلام و امام جعفر صادق (ع) و حضرت عيسي مسيح (ع) كه از سوي دكتر سعادت استاندار محترم آذربايجان غربي به عنوان " هفته اديان و اقوام" نامگذاري شده است و در راستاي توسعه و تعميم فرهنگ ورزش همگاني در بين آحاد مختلف مردم استان كه شامل رنگين كماني از اقوام و اديان مختلف مي باشد، در كنار مسئله مهم سلامت محوري موضوع مهم وحدت و همدلي را نيز ميخواهيم با زبان گوياي ورزش نشان دهيم و از اين رو با هماهنگي و همكاري استانداري، هيأت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي و اداره كل ورزش و جوانان همايش كوهروي عمومي را بمناسبت اين هفته خجسته و پربركت برگزار خواهيم كرد.

وي افزود: اين همايش از ساعات اوليه صبح روز جمعه 11 ديماه با حضور آحاد مختلف مردم از اقوام و اديان مختلف و با شعار" ورزش همگاني، سلامت عمومي، وحدت اديان و اقوام" در مسير منتهي به كوه سير اروميه برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگي برگزاري اين همايش يكشنبه شب 6 ديماه با حضور دكتر چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان و دست اندركاران مربوطه برگزار گرديد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.