مرحله رفت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های ایران که با شرکت 5 تیم بطور متمرکز به مدت دو روز از 3 تا 4 دیماه در محل آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این رقابت ها 5 تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ، مس کرمان ، آکادمی پینگ پنگ یاس ، آینده سازان و مناطق نفت خیز جنوب شرکت داشتند که در نهایت این نماینده استان اصفهان بود که با کسب 4 برد و بدون باخت با کسب 8 امتیاز فاتح مرحله رفت این بازی ها شد .

مس کرمان هم به لطف نمایش خوب بازیکنانش با 3 برد و تنها یک شکست و در مجموع با کسب 7 امتیاز در جای دوم ایستاد . مقام سوم هم به نماینده استان خوزستان مناطق نفت خیز جنوب تعلق گرفت که با دو برد و دو باخت با شش امتیاز در جای سوم قرار گرفت .

تیم اینده سازان متشکل از نفرات تیم های نوجوانان و جوانان هم با یک برد و سه باخت و 5 امتیاز چهارم شد و عنوان پنجم هم به تیم آکادمی پینگ پنگ یاس رسید .

نکته مهم حضور اکثریت قریب به اتفاق چهره های برجسته تنیس روی میز بانوان ایران در ترکیب تیم های شرکت کننده بود و بازیکن مطرحی خارج از چارچوب این رقابت ها بیرون نماند .

میزبانی مرحله برگشت این بازی ها را هیات تنیس روی میز استان اصفهان تقبل کرده و آنان امیدوارند که در دور برگشت بتوانند از وجود بازیکنان کره ای خود هم سود ببرند .

سرداوری بازی ها بر عهده منیجه ابری بود و پوران رحیمی هم به عنوان نماینده سازمان لیگ بر بازی ها نظارت کرد . در مجموع با وجود بازی های تماشایی این بازی ها هیچ حاشیه ای نداشت و همه چیز با آرامش دنبال شد ، بطوریکه این موضوع باعث خرسندی سرکارخانم مهدیزاده نماینده حراست مجموعه ورزشی انقلاب شد . وجیهه گیاهی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز نیز از جمله تماشاگران بازی روز پایانی تیم های شرکت کننده بود .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار