کرمانشاه؛

بیماریهای قلبی و عروقی بیشترین علت فوت در استان کرمانشاه

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه بیشترین علت فوت در استان را به ترتیب بیماریهای قلبی و عروقی، سرطان و سایر تومورهاو حوادث غیرعمد عنوان کرد.

طول عمر ازدواج در پرونده‌های طلاق کرمانشاه حدود 7 سال استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا قبادی از ولادت 26 هزار و 943 نوزاد در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد 14 هزار و 137 نوزاد پسر و 12 هزار و 806 نوزاد دختر هستند.

وی اظهار کرد: مجموع نوزادان متولد شده در 9 ماهه امسال نسبت به مشابه سال گذشته با ولادت 26 هزار و 546 نوزاد 1.5 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه اسامی باران، فاطمه، زهرا، یثنا و نازنین زهرا را پنج نام منتخب نوزادان دختر و امیرعلی، محمدطاها، محمد، امیرعباس و حسین را پنج نام منتخب نوزادان پسر در 9 ماهه امسال عنوان کرد.

قبادی در ادامه از فوت هشت هزار و 341 نفر در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 4797 نفر مرد و 3543 نفر زن هستند.

به گفته مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه مجموع فوتی‌های استان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت هشت هزار و 423 مورد حدود یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در ادامه از ثبت 15 هزارو 677 مورد ازدواج در استان در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابهسال گذشته با ثبت 16 هزار و 117 مورد 2.7 درصد کاهش داشته است.

قبادی میانگین سن ازدواج در استان را برای مردان 28.9 سال و برای زنان 24.3 سال عنوان کرد.

این مسئول در ادامه از ثبت 3842 مورد طلاق در استان در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ثبت 3805 مورد کمتر از یک درصد افزایش داشته است.

وی میانگین سن طلاق برای مردان را طی این مدت 34.3 سال و برای زنان 29.5 سال عنوان کرد.

قبادی نسبت ازدواج به طلاق را در استان 4.1 اعلام کرد و افزود: در 9 ماهه امسال به ازای ثبت هر چهار مورد ازدواج یک مورد طلاق به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه طول مدت ازدواج در پرونده‌های طلاق استان طی 9 ماهه امسال را حدود 7 سال اعلام کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، طول ، طلاق ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.