جشنواره «رسول آفتاب» در بخش داستان، 10 فینالیست دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «رسول آفتاب» که در پنج بخش داستان، کاریکاتور، خاطره، شعر و عکس برگزار شده، فینالیست‌های بخش داستان خود را شناخت.

گفتنی است که از آثار 10 گانه‌ای که هم اکنون به عنوان آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش داستان جشنواره «رسول آفتاب» انتخاب شده‌اند، می‌توان به داستان‌های «خادم» به قلم آذر قاسمی، «موی سفید» نوشته علیرضا رشنو، «لنز» به قلم حسین وفایی،«سنگ و صدف» نوشته رقیه مهرآسیابر،‌ «پل» به قلم احمدخان احمد و «زنده به گور» نوشته مریم مقانی اشاره کرد.

ذکر می‌شود که داستان‌های «ترور با شکلات» به قلم مریم مقانی، «آخرین برداشت اسدی» نوشته محمد جواد صرامی، «لحظه‌ای با یک پیر» به قلم محمد خدادوست و «رویای آقای خاص» نوشته مهدی خدادادی نیز به مرحله نهایی جشنواره «رسول آفتاب» را پیدا کردند.

در اینجا باید گفت که راه‌یافتگان مراحل نهایی بخش‌های کاریکاتور، خاطره، شعر و عکس جشنواره «رسول آفتاب» هنوز مشخص نشده‌اند.

خاطرنشان می‌شود که داستان‌های راه یافته به مرحله نهایی بخش داستان جشنواره «رسول آفتاب»، در قالب کتابی با عنوان «حرف در گوشی» گرد هم آمده و منتشر می‌شوند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار