سومین نشست روسای هیات های گلف استان های منطقه جنوب کشور با کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این نشست به منظور هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون برنامه ریزی های آتی فدراسیون در راستای اجرای برنامه 4 ساله با حضور هیاتهای فارس،چهارمحال و بختیاری،کرمان،لرستان،سیستان و بلوچستان در محل فدراسیون گلف برگزار شد.

در این دیدار کیکاوس سعیدی در خصوص طرح های فدراسیون از جمله تدوین طرح استعدادیابی و ایجاد احداث آکادمی گلف مراکز استان ها ، تدوین و قانونمندی نظام آموزشی فدراسیون صحبت و خاطرنشان کرد، تا پایان سال جاری هیات های استانی باید نسبت به برگزاری مجامع عمومی سالیانه خود با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه اقدام کنند.

رئیس فدراسیون گلف در این جلسه از ادامه سفر و بازدیدهای استانی خود خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری به استان های لرستان، کرمان و سیستان و بلوچستان سفر و از امکانات و زیرساخت های ورزشی استان های فوق بازدید خواهم کرد.

در نشست روز گذشته امیر حمزه توسلی رئیس انجمن وودبال نیز در جمع حاضرین پیرامون برنامه های آتی و پیش روی انجمن وودبال کشور سخن و در خصوص ساختار جدید این انجمن توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است فریدون یوسف شاهی رئیس سازمان لیگ گلف کشور نیز در خصوص برنامه و رقابت های سوپرلیگ آقایان،دسته یک و لیگ بانوان و همچنین روند برگزاری مسابقات سخن گفت و نقطه نظرات روسای استانها در راستای روند بهتر لیگ را جویا شد.

در ادامه هیات های استانی ضمن ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه خود به بیان مسائل و دیدگاههایشان پیرامون مسائل جاری در استانها پرداختند.

قابل ذکر است،طی برنامه ریزی های انجام شده کلیه هیاتهای گلف سراسر کشور جهت برگزاری جلسه و دیدار با رئیس فدراسیون در راستای بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش رو و فعالیت و عملکرد هیاتهای استانی به 3 منطقه مرکزی،شمالی و جنوبی تقسیم شدند که این جلسات با حضور تمامی استانها و طی فواصل مختلف برگزار شد.

این جلسات با هدف،بررسی و جمع بندی تقویم ورزشی سال 94 و ارائه طرح ها و تدوین تقویم ورزشی استان ها در سال 95 برگزار شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سومین ، هیات ، گلف ، منطه ، جنوب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار