سازمان لیگ در تلاش است با تغییر زمان 2 دیدار به تعویق افتاده زمینه را برای جلو افتادن سفر ملی‌پوشان امید به قطر فراهم کند.

نگاه سازمان لیگ به تیم ملی امید سطحی نیست/احتمال تغییر در زمان دیدارهای تهران
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اظهارات مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید و گلایه از مسئولان سازمان لیگ به علت تعویق چند دیدار از هفته شانزدهم و هفدهم لیگ برتر که منجر به تاخیر در پرواز ملی‌پوشان به قطر برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک می‌گردد، یک منبع آگاه اعلام کرد: اعتراض مسئولان تیم ملی امید بی‌اساس است چرا که ما تاکنون همکاری‌های لازم را با این تیم داشته‌ایم.

ضمن این که در نیم فصل دوم به خاطر همین تیم ملی امید که بازی‌هایش 10 بهمن ماه به پایان می‌رسد باید بازی‌های لیگ را به صورت فشرده برگزار کنیم چرا که رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با مسابقات قطر فاصله نزدیکی دارد و باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز علاوه بر داشتن چند ملی‌پوش در تیم امید باید خود را به آمادگی لازم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا برسانند. بنابراین صحبت از سطحی نگری سازمان لیگ به تیم ملی امید و این گونه مسائل بی‌انصافی است.

وی ادامه داد: با توجه به این که هوای امروز تهران در وضعیت بهتری قراردارد و باد در آسمان تهران می‌وزد منتظر هستیم تا شاید مسئولان کمیته اضطرار برای برگزاری این 2 دیدار به تعویق افتاده مجوز لازم را صادر کنند و آن گاه در صورت مجوز دیدار نفت- تراکتورسازی و استقلال- سیاه‌جامگان با تغییری یک روزه دوشنبه 7 دی برگزار شود، به هر حال تا ساعت 17 امروز این موضوع مشخص می‌گردد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار